راه‌اندازی فاز دوم کارگاه تعمیرات تجهیزات توزیع برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از راه اندازی فاز دوم کارگاه تعمیرات تجهیزات توزیع خبر داد. به گزارش حرف، کیوان فرح زاد گفت: درراستای تجمیع قراردادهای محدود تعمیرات کلیدهای قدرت، رلیاژ و سرویس ایستگاه های توزیع زمینی امکان تشکیل فاز دوم کارگاه تعمیرات تجهیزات در حوزه این شرکت فراهم شد. وی گفت: این قرارداد […]

12
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از راه اندازی فاز دوم کارگاه تعمیرات تجهیزات توزیع خبر داد.
به گزارش حرف، کیوان فرح زاد گفت: درراستای تجمیع قراردادهای محدود تعمیرات کلیدهای قدرت، رلیاژ و سرویس ایستگاه های توزیع زمینی امکان تشکیل فاز دوم کارگاه تعمیرات تجهیزات در حوزه این شرکت فراهم شد.
وی گفت: این قرارداد در راستای پیاده سازی استاندارد تعمیرات نگهداری با تعیین اهداف در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت منعقد شد.در اهداف کوتاه مدت، تعمیرات و اصلاح نقاط مانوری و ورود مجدد آنها به چرخه عملیات در نظر است ، اهداف میان مدت نیز به بازدید، سرویس و تست دوره ای از تجهیزات اورهال شده و اجرای سرویس دوره ای آنها می پردازد و در اهداف بلند مدت و پایان تعمیرات اساسی ، نگهداری تعمیرات پیشگیرانه با حد اقل هزینه پیاده سازی می شود.در طول پیاده سازی اهداف یادشده و آشنایی گروه های درون شرکتی ، تجهیزات مدرن و جدید به عنوان یک اصل مورد نظر قرار می گیرد.
فرح زاد ابراز امیدواری کرد: روند موفقیت ایجاد شده در این کارگاه استمرار یافته و با تلاش همکاران شاهد صرفه جویی مناسب اقتصادی در مقوله بهره برداری و ارتقای همه جانبه فعالیت های تعمیرات و توسعه آن با هدف اشاعه عملکرد کارگاه به سایر شرکت های توزیع در سطح کشور باشیم.