دلنوشته ۳۰۰ دانش آموز جویبار خطاب به رهبر انقلاب

فرماندار جویبار از دلنوشته ۳۰۰ دانش آموز جویباری خطاب به رهبر انقلاب خبر داد.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار با اشاره به اینکه دلنوشته به رهبر انقلاب در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان‌ طی فراخوانی در سطح مدارس جویبار اعلام شده بود، اظهار داشت: از میان ۳۰۰ دلنوشته، از ۷۰ دانش آموز طی مراسمی تجلیل شد.

رستمعلی به رابطه عاطفی بین مردم با رهبر انقلاب اشاره کرد که توسط دشمن قابل خدشه وارد کردن نیست، افزود: طی فراخوانی در سطح مدارس نوبت متوسطه اول و دوم جویبار به دانش‌آموزان اعلام شد تا دلنوشته‌ای مشخص و صادقانه خطاب به حضرت آقا بنویسند که در جریان اعلام این فراخوان بیش از ۳۰۰ دلنوشته به دبیرخانه این فراخوان ارسال شد.

فرماندار جویبار با اشاره به اینکه پس از دریافت دلنوشته‌ها ۷۰ دلنوشته انتخاب و تقدیر شد، گفت: گرچه اقدام برای انتخاب تعدادی از دلنوشته‌ها برای تقدیر از آنان سخت بود اما تمامی دلنوشته‌ها صادقانه و به طور صمیمی‌ و عاطفی نوشته شده بود که تعدادی از آن انتخاب شد.

این مقام اجرایی جویبار با اشاره به اینکه رسم تقدیر از دانش‌آموزان در نهایت در ۱۳ آبان در مصلی نماز جمعه این شهر با حضور امام جمعه محترم، اعضای شورای تامین، نمازگزاران و خانواده دانش‌آموزان که بیش از ۷۰ دانش‌اموز و نویسنده دلنوشته بودند، مورد تقدیر قرار گرفت و علاوه بر آن برخی از دلنوشته‌ها در میان سایر دانش‌آموزان و مسئولان قرائت شد.

وی به سخنان رهبر انقلاب اشاره کردند که فرمودند: گرچه ضعف‌ و نقص‌هایی وجود دارد و مردم حق دارند نسبت به برخی موارد انتقاد داشته باشند و در برخی موارد کم کاری‌هایی وجود اما می‌توان این نواقص را رفع کرد.

فرماندار جویبار با عنوان به اینکه رابطه و دلدادگی عاطفی دانش‌اموزان با رهبر انقلاب رابطه‌ای از جنس فرزند و پدر است، عنوان داشت: کلمات، تعابیر و روح‌ حاکم بر دلنوشته‌های دانش‌آموزان باری دیگر نشان داد نوجوانان و دانش‌آموزان انقلاب اسلامی دلداده امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و دلدادگی و رابطه عاطفی مردم و دانش‌آموزان نسبت به رهبری از جنس فرزند و پدر است که این مورد در اکثر این دلنوشته‌ها قابل احساس است و عینا در دلنوشته‌ها اشاره شده بود.