دستگیری عامل توزیع مواد محترقه در قائمشهر

۳۰ هزار قلم انواع مواد محترقه و آتش زا در در یک قنادی در شهرستان قائم شهر کشف شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۳۰ هزار قلم انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در شهرستان قائم شهر خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه در یک واحد صنفی قنادی در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ محمدپور، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۳۰ هزار قلم انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امینت اقتصادی استان در ادامه ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: هرگونه که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

وی در خاتمه از خانواد‌ها خواست: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود وجلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.