در طرح سالم سازی دریا چه خبر است؟!

حرف آنلاین: اخبار نگران کننده ای از برخی مناطق طرح سالم سازی دریا در سواحل استان شنیده می شود که می بایست با تامل بیشتری به آن توجه نمود. با وجود تلاش های مثبت و مفید متولیان طرح سالم سازی دریا در مازندران ، اما همچنان شاهد برخی از اتفاقات زننده و دور از شان […]

حرف آنلاین: اخبار نگران کننده ای از برخی مناطق طرح سالم سازی دریا در سواحل استان شنیده می شود که می بایست با تامل بیشتری به آن توجه نمود.

با وجود تلاش های مثبت و مفید متولیان طرح سالم سازی دریا در مازندران ، اما همچنان شاهد برخی از اتفاقات زننده و دور از شان سواحل استان شهید داده و علوی مازندران هستیم. در این میان برخی اخبار حکایت از آن دارد که متاسفانه در برخی از سواحل و در نقاطی که طرح دریا در آن اجرا می شود اتفاقات ناگواری در حال وقوع است . به عنوان نمونه ای از این اتفاقات تلخ می توان به شنای بدون هیچگونه ممانعت برخی از آقایان در نقاطی که به محدوده شنای بانوان اشراف دارد اشاره کرد و یا تردد قایق های موتوری در محدوده قابل ملاحظه منطقه شنای بانوان از دیگر ناهنجاری های به وقوع پیوسته است. به نظر می رسد رصد دقیق و منطبق بر واقعیت و نه تنها بر اساس گزارش برخی ماموران ، می تواند متولیان اصلی طرح در استان را به تصمیم گیری های درست تر و بهتر که با شئونات عرفی و دینی مردم دین باور در تضاد نباشد منجر شود. بسیاری از مسافران و مردم بومی از عدم حضور موثر ناجا در سواحل با وجود احداث کیوسک های انتظامی در سواحل گله دارند که البته اگرچه در برخی از موارد این گله شاید به جا نباشد اما با بررسی میدانی می توان به این نتیجه رسید که این گله در برخی از مناطق کاملا به جا و منطبق بر واقعیت موجود است.