در دیدار نساجی و مس کرمان چه گذشت؟

حرف آنلاین: دیدار دو تیم نساجی و مس کرمان پس از 120 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساکت الهامی پایان یافت تا تیم مازنی حریف آلومینیوم اتراک درفینال شود. * صالح حردانی پس از تعویض خود با احسان قهاری، با ناراحتی از زمین بیرون آمد. * در دقیقه […]

حرف آنلاین: دیدار دو تیم نساجی و مس کرمان پس از 120 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساکت الهامی پایان یافت تا تیم مازنی حریف آلومینیوم اتراک درفینال شود.

* صالح حردانی پس از تعویض خود با احسان قهاری، با ناراحتی از زمین بیرون آمد.

* در دقیقه 103 بازیکن تیم مس کرمان روی احسان قهاری خطا کرد، اما کارت نگرفتن این بازیکن سبب اعتراض شدید ساکت الهامی و دستیارانش به داور چهارم شد.

* در شرایطی که کریم اسلامی پس سرنگونی در محوطه جریمه مس کرمان در دقیقه 108، اعتقاد به پنالتی داشت، اما داور دستور به ادامه بازی داد. در این لحظه فرزاد حسین خانی با پریدن از جای خود در کنار زمین از داور خواست به مهاجم تیم حریف کارت زرد نشان بدهد.

* در نیمه دوم وقت اضافی مسعود شجاعی از روی نیمکت نساجی بلند شده و با فریاد کشیدن نکات تاکتیکی را به هم تیمی‌های خود انتقال داد.

* در دقیقه 112 اعلام نشدن پنالتی روی محمد مهدی نظری بار دیگر سبب اعتراض هواداران و کادرفنی نساجی به تصمیم سید علی شد.

* پس از اعلام پنالتی روی نظری در دقیقه 115 کادرفنی و بازیکنان نیمکت نشین نساجی همدیگر را در آغوش کشیدند و هواداران هم با تشویق حامد شیری برای زدن این ضربه روحیه دادند؛ البته مربی دروازه بان‌های مس کرمان هم با کشاندن حسین شهریاری به کنار زمین نکاتی را به او منتقل کرد.

* پس از به ثمر رسیدن گل نساجی با ضربه پنالتی شیری، هواداران نساجی، بازیکنان و کادرفنی این تیم شادی زیادی انجام دادند. در این میان مربی تیم مس کرمان هم به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد او جریمه شد. تمام طرفداران نساجی پس از این گل از روی صندلی های خود بلند شده و سوت و بوق های خود را به صدا در آوردند.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی برای دقایقی بازیکنان این تیم را هدایت کرد./فارس