خیرخواهی دانشجوی ممتاز تبریزی برای دانشکده فنی و حرفه‌ ای محمودآباد

حرف آنلاین: دانشجوی ممتاز دانشکده فنی و حرفه‌ ای محمودآباد در اقدامی پسندیده پک کامل آزمایشگاه حرکات اصلاحی و پاسچر به ارزش ۲۴۶ میلیون ریال را به این دانشکده اهدا کرد.

مهدی مجد کرمانشاهی که اهل استان آذربایجان شرقی (تبریز) و دانشجوی علوم ورزشی دوره لیسانس را در دانشکده فنی و حرفه‌ ای محمودآباد به اتمام رسانده است، در گفت‌وگویی اظهار کرد: این پک آموزشی که برای دانشکده تهیه شده شامل ابزارهای تخصصی رشته حرکات اصلاحی است و دانشجویان و اساتید می‌توانند ضمن آموزش به‌صورت تخصصی و عملی از آن استفاده کنند.

وی افزود: همواره پیشرفت دانشجویان و اساتید رشته علوم ورزشی برایم مهم بوده و هست، سعی کردم با این اقدام برای پیشرفت دانشجویان و ارتقای سطح تحصیلی آن‌ها قدمی هرچند کوچک بردارم.

مجد کرمانشاهی با بیان اینکه خداوند پاداش کارهای خیر را می‌دهد، تاکید کرد: در حوزه دانشگاه لذت کار در این است که دانشجویان کم‌بظاعت میتوانند از ابزار موردنیازشان استفاده کنند.

این دانشجو که آرزویش تبدیل شدن به برد مفیدی برای جامعه در حوزه پزشکی است، ضمن تشکر از والدین خود برای تشویق انجام این کار خیر، عنوان کرد: از اساتید دانشگاه که در مسیر کسب رتبه برتر دانشکده و کنکور ارشد حامی او بودند تقدیر کرد.