معاون استاندار مازندران:

خدمات رسانی به مسافران نوروزی از سوی دستگاه‌های اجرایی وظیفه قانونی و اخلاقی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تکلیف محوری در امر ارائه خدمات به مهمانان این استان، گفت : خدمات رسانی به مسافران نوروزی از سوی دستگاه‌های اجرایی وظیفه قانونی و اخلاقی است.

به گزارش حرف آنلاین ؛ روح الله سلگی امروز پنج شنبه ۳ فروردین در نخستین روز ماه مبارک رمضان با حضور در ستاد سفرهای نوروزی و مراکز اقامتی این استان نحوه خدمات رسانی به مسافران را بررسی و ارزیابی کرد.

وی در جمع نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در ستاد سفرهای نوروزی مازندران با اشاره به تکلیف محوری در امر ارائه خدمات به مهمانان این استان، افزود: خدمات رسانی به مسافران نوروزی از سوی دستگاه‌های اجرایی وظیفه قانونی و اخلاقی است.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران، گفت: امسال با تحول در نحوه میزبانی از مسافران نوروزی مازندران با اجرای بسته‌های فرهنگی رویکرد نوینی را در این زمینه پایه ریزی کردیم.

این مسئول با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تعظیم شعائر دینی را فریضه شرعی و انقلابی دانست و توجه مردم و مسافران نوروزی مازندران به حفظ حرمت این ماه پرفضیلت را ضروری دانست.

سلگی خاطرنشان کرد: ستاد سفرهای نوروزی علاوه بر اطلاع رسانی به مسافران در مورد اقامتگاه‌ها و مناظر چشم نواز مازندران، در زمینه انتشار فرهنگ و معرفی سنت‌های کهن این دیار نیز وظیفه خطیری بر عهده دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تدابیر اتخاذ شده استانی برای خدمات رسانی بهینه به مسافران نوروزی اظهار کرد: نحوه پیشبرد امور و هماهنگی در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی در ارزیابی‌های دستگاه‌های مسئول حائز اهمیت است.

این مسئول با تاکید بر لزوم اهتمام دستگاه‌ها برای کاهش هزینه‌های مسافران نوروزی، افزود: جلوگیری از هزینه تراشی در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی مورد توجه است.

معاون استاندار مازندران در این بازدیدها بر به کارگیری تمام ظرفیت امامزادگان، مساجد، ورزشگاه‌ها ومدارس مازندران برای اسکان مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط جوی ناپایدار هیچ مسافری در ایام نوروز نباید مشکل اقامت داشته باشد و فرمانداران استان در این زمینه مسئولیت کلیدی دارند.