اختصاص 120 میلیون تومان اعتبار به سواحل دریای مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه استاندار مازندران با وزارت کشور برای تامین اعتبارات طرح های دریا رایزنی کرده است ، اظهار کرد : با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور حدود ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می یابد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریای مازندران با بیان اینکه پیمان کاران واجد شرایط بخش خصوصی مسئولیت امور فرهنگی و تامین زیرساخت طرح های دریا را به عهده خواهند داشت، گفت : تمامی پلاژداران و صاحبان شهرک های خصوصی در سواحل باید مسئولیت اجرای طرح های فرهنگی و مدیریتی در حوزه مسئولیت خود را بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه استاندار مازندران با وزارت کشور برای تامین اعتبارات طرح های دریا رایزنی کرده است ، افزود : با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور حدود ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می یابد.

سلگی تصریح کرد : امسال یک‌هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در سواحل دریای مازندران مستقر شدند و با هماهنگی فرمانداران در مناطق ممنوعه شنا تابلوهای هشدار دهنده نصب خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد : جولان خودروهای مسافران در سواحل ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه مسئولیت دارند.

او ادامه داد : با توجه به پیش‌بینی ورود میلیونی گردشگران تابستانی به استان با همکاری فرمانداران نیازهای خدماتی و اقلام مورد نیاز این مسافران مانند سوخت، نان و مایحتاج ضروری آنان تامین شده است.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به عزم قاطع دولت در ساماندهی سواحل دریای خزر  ذکر کرد :‌ طرح های دریا در مازندران پنج ساله به بخش خصوصی واگذار می شود.