حکمی که خوانده نشده پر کشید!

حرف آنلاین: در حالی  که خبر صدور حکم مدیریت یک مجموعه مهم فرهنگی استان از کانال های معتبر اعلام شده بود اما ظاهرا این حکم  به مقصد نرسیده و بسلامت! به آغوش گرم صادر کننده حکم بازگشت!  بعد از خانه تکانی در سطح مدیریت عالی یک نهاد مهم فرهنگی و رسانه ای  کشور، این احتمال […]

حرف آنلاین:

در حالی  که خبر صدور حکم مدیریت یک مجموعه مهم فرهنگی استان از کانال های معتبر اعلام شده بود اما ظاهرا این حکم  به مقصد نرسیده و بسلامت! به آغوش گرم صادر کننده حکم بازگشت!

 بعد از خانه تکانی در سطح مدیریت عالی یک نهاد مهم فرهنگی و رسانه ای  کشور، این احتمال وجود داشت که این تغییر و تحولات به استانها نیز سرایت کند. مازندران به عنوان یکی از مهمترین استانهای کشور در الویت تغییر قرار گرفت که سرانجام پس از حدس و گمان های بسیار و نیز کش و قوس های فراوان، خبر رسید که حکم مدیریت جدید صادر شد. وی  پیش از این در یکی دو استان دیگر سابقه مدیریتی مجموعه را داشته است. در حالی که همه منتظر برگزاری جلسه تودیع و معارفه  بودند به ناگاه خبر رسید که ظاهرا همای مدیریت از دوش این مدیر ابلاغ به نامش خورده پریده  که البته پرانده شده  بیشتر به حقیقت نزدیک است! شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی از عزیزان! که در آن مجموعه فرهنگی سوابقی هم دارند با این دیدگاه که آنجا خانه مان! هست غیرتی شده و گفته اند یک دوست! که آشنا به همه چیز! و همه کس! باشد بیشترشایسته حضور است از همین رو حکم را  در طبغی از اخلاص! قرار داده و به تهران بازگرانیده اند. ظاهرا دو نفر از سوی آنها برای صدور حکم معرفی شدند که یکی از دو نفر،  هم اکنون معاونت مدیرکل حوزه تفننی و تحرکی! را بر عهده دارد. دیگری هم اگرچه سوابقی را در پرونده کاری خود دارد اما بررسی  حرکات و سکنات  گذشته و حال وی، نشان می دهد که سپردن امورات بیش ازیک نفر یعنی غیر خودش! به او ، خطایی فاحش است. از سوی دیگر یک شنیده موثق هم حکایت از آن دارد که گزینه نهایی که هنوز از او رونمائی نشده فرد دیگری است که رایزنی و لابی  دور از چشم، روی نام او در جریان است. فرد مذکور هم اکنون در حوزه رسانه ای استان مشغول فعالیت بوده و از سوابق درخشان خانوادگی نیز برخوردار است.