حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران شد

مربی فصل قبل پرسپولیس به‌عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد.

حرف آنلاین: تیم فوتبال نساجی مازندران پس از قطع همکاری با ساکت الهامی‏، و پس از آن حضور موقت اسماعیل اسماعیلی دستیار الهامی ، حمید مطهری مربی فصل گذشته پرسپولیس را به عنوان سرمربی نساجی مازندران در رقابت های لیگ برتر فصل آینده انتخاب کرد .

بر اساس این گزارش ، پس از پایان مسابقات لیگ برتر مدیران باشگاه نساجی مذاکرات را با چند گزینه آ؛از کرده و در نهایت حمید مطهری دستیار فصل گذشته یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به‌عنوان سرمربی جدید نساجی به توافق رسیدند . حمید مطهری روز یکشنبه با حضور در دفتر باشگاه نساجی و توافق با مدیران این باشگاه قراردادش را امضا کرد.

بیوگرافی حمید مطهری

حمید مطهری (زاده ۵ اردیبهشت ۱۳۵۳) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.وی سابقه بازی برای تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، وحدت و کشاورز را دارد.مطهری دوران حرفه‌ایی خود را به عنوان بازیکن از تیم فوتبال وحدت تهران شروع کرد. دوران حرفه‌ای او نیز با یک مصدومیت به پایان رسید.او همچنین برای تیم امید ایران و تیم ملی ارتش ایران بازی کرده‌است.
مطهری دوران مربی‌گری خود را از تیم صبای قم شروع کرد و در ادامه سرمربی امیدهای پرسپولیس نیز شد. وی در ادامه دوران مربیگری حرفه ای خود در کنار یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس مربی‌گری کرد.