حضور 4 والیبالیست مازندرانی در رقابت‌های جهانی لهستان

حرف آنلاین:معاون توسعه فنی ورزش و جوانان مازندران گفت: در مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان چهار مازندرانی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان حضور دارند. غلامرضا رضوی بیان داشت: از سوی کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی 19 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند که چهار ملی‌پوش از مازندران هستند. وی با اشاره به […]

حرف آنلاین:معاون توسعه فنی ورزش و جوانان مازندران گفت: در مسابقات والیبال قهرمانی جهان در لهستان چهار مازندرانی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان حضور دارند.

غلامرضا رضوی بیان داشت: از سوی کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی 19 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند که چهار ملی‌پوش از مازندران هستند.

وی با اشاره به برگزاری این اردو از هشتم مرداد در کمپ تیم‌های ملی در تهران تصریح کرد: عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، رضا قرا و علیرضا جدیدی به عنوان چهار مازندرانی در این اردو هستند.

معاون توسعه و فنی ورزش و جوانان مازندران افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان پس از درخشش و عنوان چهارمی در لیگ جهانی از هشتم مرداد در تهران برگزار می‌شود.

رضوی با بیان اینکه تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی آماده می شود، ابراز داشت: مسابقات والیبال قهرمانی جهان اوایل شهریور ماه به میزبانی لهستان و همچنین مسابقات آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی اواخر شهریورماه با حضور ملی‌پوشان والیبال کشورمان برگزار می‌شود.

وی گفت: قرار است تیم ملی والیبال کشورمان اواسط مردادماه طی دو دیدار دوستانه در لس‌آنجلس به مصاف تیم ملی آمریکا قهرمان لیگ جهانی 2014 برود.

رضوی در پایان تیم ملی والیبال کشورمان را از قطب‌های جدید والیبال جهان عنوان کرد و افزود: چهار بازیکن مازندرانی در ترکیب تیم ملی از مهره‌های اصلی کشورمان محسوب می‌شوند./فارس