علی بابایی کارنامی تاکید کرد؛

توجه به تولید و اشتغال؛ راه برون‌رفت از مشکلات کشور

حرف آنلاین: نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه برون‌رفت بسیاری از مشکلات کشور توجه ویژه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به تولید داخلی و ملی و در نتیجه اشتغال است

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: رشد و توسعه اقتصاد کشور در گرو توجه به حوزه تولید ملی است و هر چقدر در این بخش برنامه‌ریزی دقیقی صورت بگیرد در بخش اشتغال و رونق کسب و کار در جامعه تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود خلاهای بزرگ در حوزه تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: دغدغه‌ها و توجه ویژه رهبری معظم انقلاب در سال‌های اخیر به بخش تولید بیانگر اهمیت این موضوع است و ایشان بر همین اساس شعارهای سال را با محوریت تولید ملی نام‌گذاری کرده است.

بابایی کارنامی با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه نظام حکمرانی کشور است، خاطرنشان کرد: باید مشوق‌های متنوعی برای حوزه تولید ملی و اشتغال در نظر گرفت، همچنین با ارائه آمایش‌های منطقه‌ای و شناسایی ظرفیت‌های استان می توان بسیاری از معضلات و موانع را در بخش تولید و اشتغال رفع کرد.

معضلات فرهنگی کشور وابسته به اشتغال است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در افزایش نرخ بیکاری در کشور را در سال‌های اخیر را نگران‌کننده دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلات فرهنگی کشور وابسته به اشتغال است و علت افزایش آسیب‌های اجتماعی در سال‌های اخیر در جامعه ناشی از فقر و بیکاری است.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر فرموده مقام معظم رهبری در خصوص ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: راه برون‌رفت بسیاری از مشکلات کشور توجه ویژه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به تولید داخلی و ملی و در نتیجه اشتغال است.

کارنامی در پایان با اذعان داشت: حرکت فعلی دولت سیزدهم برای توسعه و رشد اقتصادی مناسب بوده اما کافی نیست، دولت و مجلس شورای اسلامی باید برای سرعت بخشیدن به این روند هم‌افزایی داشته باشند.