تغییر زمان بازی نساجی مازندران نفت مسجد سلیمان به ساعت 15

حرف آنلاین: دیدارتیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان درچارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

امروز یکی از دیدارهای جذاب این هفته لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر بین نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان با تغییر مواجه شد و این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

دیدارتیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان درچارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

تا پایان هفته ششم این رقابت‌ها تیم نفت مسجد سلیمان با کسب ۸ امتیاز و نساجی مازندران با ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های هشتم و یازدهم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارند.

حمید مطهری، سرمربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به اینکه نفت مسجد سلیمان تیم بسیار قوی و سختکوش است اما این تیم و بازی‌هایش را نساجی به خوبی آنالیز کرده‌ است، گفت: امیدواریم با این فرصتی که داشتیم، آیتم‌های تمرینی خود را بتوانیم در دیدار امروز را عملی کنیم،

مطهری افزود: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که باید قدر هواداران پرشور نساجی را بدانیم و مقابل آن‌ها باید حتما شجاعانه و‌ جسور بازی کنیم.

وی نفت مسجد سلیمان را تیمی با تجربه دانست اما خود و تیمش را محکوم به برد خواند و تصریح کرد: باید سه امتیاز را بگیریم و شجاعانه و با فکر بازی کنیم و حواسمان باشد که اسیر حملات و ضدحملات حریف نشویم و روز خوبی را برای هواداران نساجی در زمین خانگی خودمان رقم بزنیم.

سبک بازی نساجی مازندران

سرمربی نساجی مازندران درباره سبک بازی تیم نساجی در بازی امروز،  یادآور شد: تفکرات من و کادرفنی ما نمایش فوتبال رو به جلو و مالکانه است.

وی افزود: فوتبال نساجی همین است و ما دوست داریم با این روش بازی کنیم اما همه‌چی بستگی به شرایط بازی دارد که ما چه تاکتیک‌هایی به کار ببریم.

مطهری تصریح کرد: نساجی تیم قابل احترامی است و پایه تیم ما نمایش بازی زیبا و مالکانه است.

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: آمادگی نفرات و شرایط تاکتیکی مهم است و خیلی‌ها از شرایط داخل زمین خبر ندارند و ما با توجه به همه شرایط سیستم بازی خود را انتخاب خواهیم کرد.

مطهری در خصوص انتخاب داور همشهری با سرمربی حریف هم، یادآور شد: این داور، اعتبار خودش را برای همشهری بودن با رضا مهاجری نمی‌گذارد و ما حرفه‌ای هستیم و اصلا به چنین مسائلی فکر نمی‌کنم.

وی افزود: هواداران نساجی همیشه برای ما ستاره بودند و سعی می‌کنیم در بازی مهم امروز آن‌ها را خوشحال کنیم.

محمد رضا مهاجری درباره دیدار تیمش در برابر میزبانش نساجی مازندران، گفت:  خوشحالم از اینکه  در شهر قائمشهر مهد فوتبال شمال حضور دارم، قائم‌شهر بسیار مردم فوتبال ‌دوستی دارد که به واسطه حضورم درکادر فنی تیم نساجی دوران پر هیجانی با آنها داشتم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان از محدودیت ایجاد شده برای حضور هواداران تیم نساجی در بازی امروز با تیمش نفت مسجد سلیمان ابرازتعجب و ناراحتی کرد وافزود: شاید خیلی‌ها از غیبت هواداران در ورزشگاه وطنی و خانگی تیم نساجی خوشحال می‌شوند، اما خود از حضور آنها در استادیوم خیلی خوشحال می‌شدم.

وی تصریح کرد: بنده در زمان حضورم به عنوان سرمربی تیم نساجی، هر نتیجه‌ای که در قائمشهر می‌گرفتیم، هواداران پای تیم خود بودند و نساجی را تشویق می‌کردند.

نساجی تیمی با مالکیت و با ثبات است

سرمربی نفت مسجدسلیمان از تیم نساجی به عنوان یک تیم با ثبات که تحت مالکیت خوب این باشگاه کارمی کند نام برد و یادآور شد: نساجی در سال‌های اخیر تیم قابل احترام بوده و خوشحالم که سهمیه فوتبال کشورمان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا متعلق به نساجی است.

وی تصریح کرد: درحال حاضرمن درتیم نفت مسجد سلیمان حضور داشته و مسئولیتی در قبال نفت مسجد سلیمان دارم اما روزی که به این تیم آمدم، از صفر شروع کردیم و شرایط سختی در هفت هفته پایانی داشتیم، ولی تیم قابل احترامی ساختیم و بقای تیم در لیگ برتر را تضمین کردیم.

ارزیابی نتایج تیم نفت مسجد سلیمان

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ازعملکرد تیمش دربازی‌های این فصل لیگ بیست‌ و دوم ابراز رضایت کرد و یادآور شد: مطابق برنامه‌ریزی‌ها وآمارهای اعلامی توانسته‌ایم فوتبال مدنظر خودمان و مورد علاقه هواداران را در زمین پیاده کنیم.

وی گفت: شش هفته از لیگ گذشته و اتفاقات و چالش‌های زیادی تا پایان فصل را پشت سر خواهیم گذاشت.

مهاجری تصریح کرد: امیدوارم در ادامه موفق باشیم و با توجه به همه مشکلات و چالش‌هایی که در تمامی بخش‌ها وجود دارد اما بازیکنان به خوبی تلاش می‌کنند تا از فوتبالی که بازی می‌کنیم، لذت ببریم همگان را شاد کنند.