تسریع عملیات اجرایی کمربندی فریدونکنار

ولی الله نانواکناری در حاشیه بازدید سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران از کمربندی فریدونکنار در رابطه با اقدامات انجام شده در این باره گفت: بر اساس پیگیری ها قرار بود کمربندی فریدونکنار تا آخر امسال به بهره برداری برسد اما متاسفانه شاهد کندی در روند کار بودیم به همین دلیل موضوع را با استاندار و […]

2
ولی الله نانواکناری در حاشیه بازدید سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران از کمربندی فریدونکنار در رابطه با اقدامات انجام شده در این باره گفت: بر اساس پیگیری ها قرار بود کمربندی فریدونکنار تا آخر امسال به بهره برداری برسد اما متاسفانه شاهد کندی در روند کار بودیم به همین دلیل موضوع را با استاندار و اداره کل راه و شهرسازی در میان گذاشتیم که منتج به این شد تا پیمانکاری جدید برای این پروژه معرفی شود.
به گزارش حرف، وی افزود: در همین رابطه جلسه ای خوبی را با وزیر راه و شهرسازی برگزار و پاسخ های لازم را برای مطالبات مردمی منطقه گرفتیم، جلسه ای که هر دو طرف برای سرعت بخشیدن به پروژه کمربندی فریدونکنار اتفاق نظر داشتیم .
نانواکناری خاطرنشان کرد : همچنین با پیگیری های بعمل آمده امیدواریم تا قبل از اتمام پُل های این کمربندی عملیات روشنایی آن انجام شده باشد. نانواکناری با اشاره به پیگیری جدی اقدامات برای به ثمر نشستن پروژه_های_نیمه_تمام منطقه خاطر نشان کرد: در حال رایزنی هستیم تا مقدمات سفر دکتر خادمی معاون وزیر و مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل را برای هفته های آینده در منطقه قطعی کنیم. نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یادآور شد : چهار پروژه کمربندی فریدونکنار، جاده بهنمیر به بابل، جاده اجاکسر و تعریض جاده نیروی_هوایی مهمترین مطالبات به حق مردم منطقه است که با جدیت پیگیر آن هستیم.
نانواکناری در پایان با اشاره به تعریض جاده بابلسر به بهنمیر گفت: تعریض این جاده در قسمت مربوط به نیروی هوایی به کندی در جریان است که دلیل آن تملک اراضی است، در همین زمینه جلسه خوبی با معاونت وزارت دفاع داشتیم و نتایج مطلوبی حاصل شد که به زودی اجرایی خواهد شد .