تداوم طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران

طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تداوم خواهد یافت. به گزارش حرف آنلاین؛ محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب افزود: در راستای این طرح بازرسان این سازمان در شهریور ماه سالجاری از 590 واحد خرده و عمده […]

اقتصاد-مقاومتی-قاچاق

طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تداوم خواهد یافت.

به گزارش حرف آنلاین؛ محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب افزود: در راستای این طرح بازرسان این سازمان در شهریور ماه سالجاری از 590 واحد خرده و عمده فروشی و شرکت های پخش بازرسی به عمل آوردند.

او با اشاره به اینکه در این بازرسی 21 واحد متخلف شناسایی شده گفت: پرونده متشکله این واحد های متخلف به ارزش ریالی 950,976,881,5 تنظیم و به شعب تعزیرات جهت رسیدگی ارسال شده است.وی در ادامه اظهار داشت: لوازم کشف شده شامل انواع مواد غذایی و خواروبار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج و لوازم خانگی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: در طی همین مدت از 1180 واحد خبازی استان نیز بازرسی و تعداد 82 واحد متخلف شناسایی و پرونده های تنظیمی جهت صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارسال شده است.