مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد؛

بهره‌برداری از ۵۰ طرح اشتغالزایی بهزیستی مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل بهزیستی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰واحد مسکونی و ۵۰طرح اشتغالزایی در بهزیستی مازندران خبر داد.

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران طی گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت یادآور فداکاری‏‌ها و رشادت‌ها در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین آرمان‌های شهداست.

وی با اشاره به اقدامات بهزیستی مازندران در طول یک سال گذشته اظهار کرد: از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۲۴۸ واحد مسکونی برای مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان احداث شد که ۲۰ واحد مسکونی به‌صورت نمادین در هفته دولت ۱۴۰۱ واگذار خواهد شد.

بریمانی ادامه داد: همچنین ۴هزار و ۲۰۰طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۱۶۰میلیارد تومان راه‌اندازی شده است که در ۵۰طرح آن به‌صورت نمادین در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی مازندران میزان مشارکت‌های مردمی نقدی، غیرنقدی و خدماتی خیرین استان در طول یک سال فعالیت دولت سیزدهم را ۱۰۳میلیارد تومان اعلام کرد و گفت از این رقم ۳۰میلیارد تومان کمک نقدی، ۴۴میلیارد تومان کمک غیرنقدی و بیش از ۲۸میلیارد تومان آن خدماتی است.

این مسئول ادامه داد: در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در یک سال دولت سیزدهم بیش از یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان تخصیص پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بهزیستی مازندران در هفته دولت امسال اجرای طرح جهادی شهدای بهزیستی مازندران در روستاهای بالادست و کم‌برخوردار است.