برپایی رزمايش ارزيابی بكارگيری مولّدهای اضطراری دستگاه های اجرایی غرب مازندران

به منظور بررسي و ارزيابي عملكرد آماده به كاري مولّدهاي برق اضطراري مراكز حياتي ، حساس ، مهم و ضروري ، رزمايش کنترل آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز دارای سطح بندی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با یاد و خاطره حماسه سازان کربلای حسینی توسط شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران انجام شد […]

3

به منظور بررسي و ارزيابي عملكرد آماده به كاري مولّدهاي برق اضطراري مراكز حياتي ، حساس ، مهم و ضروري ، رزمايش کنترل آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز دارای سطح بندی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با یاد و خاطره حماسه سازان کربلای حسینی توسط شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران انجام شد .

به گزارش حرف، مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اعلام این خبر گفت: رزمايش کنترل آماده به کاری مولدهای اضطراری مراکز دارای سطح بندی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با یاد و خاطره حماسه سازان کربلای حسینی و با هدف حوصل اطمینان از مصونیت و آمادگی مراکز حساس اعلام شده از سوی شرکت توانیر در سطح شهرستان های تابعه  شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران انجام شد.

کیوان فرح زاد افزود: اين رزمايش در دومين روز هفته پدافند غيرعامل و با هدف محك زدن و ارزيابي ميزان آمادگي ادارات در به مدار آوردن مولّد برق اضطراري در هنگام قطع برق سراسري، به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اين كه يكي از اهداف برگزاري اين رزمايش، محك زدن مراكز مهم و ادارات مي باشد افزود: دستيابي به سطح بالايي از آمادگي در شرايط واقعي و نهادينه سازي فرهنگ پدافند غيرعامل ، از ديگر اهداف اجراي اين برنامه است.

فرح زادخاطر نشان كرد : رزمايش سراسري قطع برق از سوي شركت توانير برنامه ريزي گرديده و بر اساس اعلام مركز فرماندهي اين رزمايش ، برق يكي از مراكز مهم ، بدون اطلاع قبلي قطع و سنجش ميزان آماده بودن دستگاه مورد نظر در موقع بحران و قطع برق ، براي استفاده سريع از ديزل ژنراتور ارزيابي گرديد.

وي افزود : بر اساس هماهنگي به عمل آمده از طريق توانیر، برق دو نقطه از مراکز حساس در منطقه سوردار و بندر نوشهر قطع و میزان آمادگی انها در تجهیز و به کارگیری مولدین برق اضطراری توسط گروه ارزیاب و کارشناسان شرکت مورد ارزیابی و کارشناسان شرکت مورد ارزیابی و کنترل قرار گرفت و پس از قطع برق ،در اسرع وقت دیزل ها وارد مدار گردید و هیچ گونه وقفه ای در ارایه خدمات ایجاد نشد.

 

 

 

Sent from Yahoo Mail on Android