باند زورگیران پلیس نما در چالوس منهدم شد

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری باند زورگیران پلیس نما در چالوس خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و اخاذی از شهروندان و برخی اتباع بیگانه در شهرستان‌های غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان چالوس با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی اعضای باند سارقان زورگیر و مامور نما با یک خودروی سواری دنا شدند.

سردار مفخمی تصریح کرد : این افراد که در پوشش ماموران انتظامی اقدام به اخاذی و زورگیری از مردم می‌کردند در یک اقدام اطلاعاتی در حال تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهر شناسایی شدند.

وی ادامه داد : متهمان با مشاهده خودروی گشت ماموران در حالی که قصد درگیری و تیراندازی به سمت ماموران را داشتند در اقدامی عملیاتی و با واکنش سریع ماموران زمین گیر شدند.

سردار مفخمی خاطرنشان کرد : در این عملیات ۲ متهم از اعضای این باند دستگیر و یکی از آنان مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

او یادآور شد : در بازرسی از خودروی متهمان که دارای سابقه زورگیری و نحت تعقیب مراجع قضائی نیز بودند یک قبضه قمه، یک قبضه کلت تقلبی، یک دست البسه با تجهیزات پلیسی، ۲ جفت پلاک تقلبی، مقادیر زیادی وجه نقد، مواد مخدر از نوع هروئین، تعداد قابل توجهی کارت شناسایی و کارت عابر بانک افراد مالباخته کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران ذکر کرد : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.