ابراهیم شیرود عشوریان فرماندار رامسر خبر داد؛

بازگشایی مرز هوایی رامسر تا یک ماه و نیم دیگر

حرف آنلاین : ابراهیم شیرود عشوریان فرماندار رامسر از افتتاح مرز هوایی رامسر تا یک ماه و نیم دیگر خبر راد و گفت: رفع حریم برای افتتاح باند جدید فرودگاه در حال انجام است.

ابراهیم شیرود عشوریان در گفت‌وگوی اختصاصی با حرف مازندران، با اشاره به موقعیت خاص گردشگری در رامسر، اظهار کرد: در حال حاضر با فرا رسیدن فصل تابستان نگاهمان به برطرف کردن مشکل زیرساخت‌های جاده‌ای و توسعه رینگ شهری باهدف کاهش تصادفات جاده ای است.
فرماندار رامسر با بیان اینکه عدم پیگیری در جذب اعتبارات سبب تاخیر در مناقصات و پروژه‌ها خواهد شد: پیگیری مستمر روسای ادارات در جذب اعتبارات در برخی ادارات مطلوب و بعضی‌ها لاک پشتی بوده که سبب تاخیر در مناقصات و پروژه‌ها می‌شود.
این مسئول همچنین با اشاره به مشکل ترافیکی پل هوایی در چهارراه بسیج، عنوان کرد: بررسی احداث پل هوایی چهار راه بسیج در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برای تکمیل بحث رینگ دریایی کمربند دریایی رامسر باید بخش خصوصی پای کار بیاید، گفت: همچنین درخصوص اجرای پروژه کنارگذر دریایی رامسر منتظر دستور استانداری هستیم.

افزایش فضای تفریحی سواحل رامسر

شیرود عشوریان همچنین به بحث آزادسازی سواحل اشاره و خاطرنشان کرد: پس از آزادسازی شاهد افزایش فضای تفریحی سواحل رامسر هستیم که به تبع آن طرح دریا نیز در حال افزایش است.
فرماندار رامسر با بیان اینکه در این شهرستان حوزه قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز همگام با ضرب‌العجل استاندار مازندران به توفیقات خوبی رسیده، تاکید کرد: متجاوزان حساب کار دستشان آمده و شاهد کاهش ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در رامسر هستیم.
این مسئول از برگزاری رویداد بین‌المللی دانش‌بنیان زیست‌فناوری گیاهان دارویی و قارچ کوهی در رامسر خبر داد و اعلام کرد: این کنگره در راستای تحقق شعار سال در ۲۷ و ۲۸ مهر ماه با حضور نمایندگان کشورهای خارجی در رامسر برگزار خواهد شد‌‌.

رفع حریم برای افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر

وی با اشاره به تحولات اخیر در فرودگاه رامسر نیز گفت: رفع حریم برای افتتاح باند جدید فرودگاه در حال انجام است، مرز هوایی در رامسر تا حدود یک و نیم ماه دیگر فعال خواهد شد و پروازهای خارجی میتوانند بر زمین بنشینند.
شیرود عشوریان در پایان همچنین به تلاش فرمانداری رامسر برای اجرای بحث گازرسانی به اشکور، جواهرده و جنت رودبار و اتصال ریل آهن گیلان به مازندران اشاره کرد.