افتتاح نخستین بازارچه و نمایشگاه نوروزی محمودآباد

نخستین بازارچه و نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی در آستانه سال نو در محمودآباد افتتاح شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ شهردار محمودآباد در حاشیه‌ی نخستین نمایشگاه گل و گیاه، سوغات، صنایع دستی و اقلام غذایی اظهار کرد: پشتیبانی از ایجاد بازارچه نوروزی در دستور کار ما قرار گرفت و در جلساتی که با رؤسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش محمودآباد برگزار کردیم؛ مقرر شد تا بازارچه نوروزی ایجاد و پشتیبانی آن برعهده شهرداری باشد.

مهدی اختیاری نمایشگاه نوروزی در محمودآباد را دارای ۳۰ غرفه از تولیدات مشاغل خانگی دانست و افزود: اولویت واگذاری غرفه‌ها به تولیدات زنان سرپرست خانوار، سوغات، صنایع دستی، آثار هنرمندان شهرستان به همراه ایستگاه هنری و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان است.

محمد هادی زاده رئیس اداره جهاد کشاورزی محمودآباد نیز گفت: محمودآباد شهرستان توانمندی است و ۱۰ درصد برنج استان را تامین می‌کند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۱۶ غرفه به محصولات کشاورزی و گل و گیاه اختصاص یافته است تمایل داریم گوشت مرغ منجمد را در صورتی که سیستم یخچال‌دار وجود داشته باشد در این مکان توزیع کنیم.

هادی زاده تصریح کرد: در خصوص شرایط تنظیم بازار، محمودآباد از شهرستان‌های آرام است و با همکاری تمامی همکاران و سرمایه گذاران این بخش، مرغ منجمد، گوشت منجد، گوشت گرم، شکر، سیب و پرتقال در این شهرستان به اندازه کافی وجود دارد.