استقبال پرشور گروه‌های نمایشی استان از سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر مازندران

دبیر سی‌و‌‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران با بیان اینکه بازبینی و داوری آثار در دو بخش خیابانی و صحنه‌‌ای از روز شنبه ۲۹ مهر ماه تا چهارشنبه ۳ آبان ماه انجام می‌گیرد افزود: پس از نهایی شدن آثار منتخب این جشنواره از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه سال‌جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ احسان آهنگر بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به موعد برگزاری سی‌و‌‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران به عنوان یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین رویدادهای هنری استان، پیرو اطلاع‌رسانی و انتشار فراخوان و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، تعداد ۳۰ اثر نمایشی در دو بخش (صحنه‌ای و خیابانی) از ۱۴ شهرستان، متقاضی حضور در سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی دبیرخانه جشنواره، بازبینی و داوری این آثار از روز شنبه ۲۹ مهر ماه تا چهارشنبه ۳ آبان ماه انجام می‌گیرد.

وی افزود: حضور و‌ مشارکت پرشور و‌ فعال هنرمندان و‌ گروه‌های نمایشی از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین شهرهای استان از نکات ویژه و‌ برجسته این دوره از جشنواره است.

گفتنی است سی‌و‌‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران به دبیری احسان آهنگر و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی مازندران از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه سال‌جاری در مرکز استان برگزار خواهد شد.