نظر جديد اردوغان درباره اسرائیل

حرف آنلاین: خست وزیر ترکیه در ادامه انتقادهای خود از رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت موجود در غزه گفت : اسرائیل در بربریت از هیلتر پیشی گرفته است.  “رجب طیب اردوغان”، از مردم ترکیه خواست تا با یهودیان حاضر در این کشور به خوبی رفتار کنند.نخست وزیر ترکیه همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد […]

حرف آنلاین: خست وزیر ترکیه در ادامه انتقادهای خود از رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت موجود در غزه گفت : اسرائیل در بربریت از هیلتر پیشی گرفته است.

 “رجب طیب اردوغان”، از مردم ترکیه خواست تا با یهودیان حاضر در این کشور به خوبی رفتار کنند.نخست وزیر ترکیه همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد که ادامه جنایات آن در غزه می تواند بیش از گذشته روابط میان آنکارا و تل آویو را متزلزل کند.

صحبت های اردوغان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در حالی بیان شد که مقامات این رژیم به شهروندان آن توصیه کرده اند از سفر به ترکیه اجتناب کنند.

این در حالی است که شهرهای مهم ترکیه چند شب است صحنه برگزاری تظاهرات های ضد صهیونیستی بوده و برخی از روزنامه های این کشور نیز با چاپ مطالبی خواستار معذرت خواهی یهودیان ترکیه به خاطر جنایت های رژیم صهیونیستی شدند.

متعاقب انتشار این مطالب، نماینده آمریکا در آنکارا از دولت ترکیه خواست تا از گسترش احساسات ضد یهودی در این کشور جلوگیری کند.

این وضعیت در حالی است که حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد و بر اساس اعلام های رسمی تا روز گذشته شمار شهدای دور جدید حملات رژیم صهیونیستی از مرز 330 نفر گذشت./مهر