اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در مازندران

اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر شب گذشته در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهرستان ساری برگزار شد.

به گزارش حرف آنلاین؛ حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین اختتامیه این جشنواره با اشاره به جایگاه ویژه موسیقی در فرهنگ ایل ایران گفت: اداره کل قرار است جشنواره استعدادیابی کاتی را برگزار کند که بخشی از جشنواره استعدادیابی مربوط به همین حوزه از فرهنگ و هنر مربوط می‌شود، حوزه موسیقی است.

حسینی پور استاندار مازندران نیز در گفتگویی به اهمیت فراوان موسیقی اشاره کرد و گفت: موسیقی اصیل و ریشه دار برای ایران به‌ویژه موسیقی بومی مازندران برای خود مازندران اهمیت به‌سزایی دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هیچگاه در موسیقی مازندران انحرافی نخواهد پیش‌آمد، موسیقی مازندران با فرهنگ و تمدن مازندران هم راستاست و پیروی می‌کند.

حسینی‌پور در آخر از کمک انجمن موسیقی مازندران برای برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی کرد

در پایان نیز از پیشکسوتان عرصه موسیقی مازندران تجلیل شد

شایان ذکر است ، هشت گروه برتر استان به مدت سه روز در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به اجرا پرداختند که در پایان از سرپرستان گروه‌ها و پیشکسوتان عرصه موسیقی مازندران تجلیل شد.

همچنین گروه آوای تبری (جلال محمدی) به نمایندگی از انجمن موسیقی مازندران در تالار وحدت تهران و در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  اجرا داشته اند.