اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران /13 دی ماه

*دعوتنامه جالب مدینه برای استاندار! رئیس شورای اسلامی شهر ساری در دعوتی جالب از استاندار مازندران خواست در جلسات این شورا برای رسیدگی به وضعیت شهر ساری شرکت کند. به گزارش حرف، دعوت مدینه رئیس شورای شهر ساری در حالی صورت می گیرد که هنوز این شورا در بسیاری موارد نتوانسته پاسخگوی شهروندان و افکارعمومی […]

خبر-ویژه
*دعوتنامه جالب مدینه برای استاندار!
رئیس شورای اسلامی شهر ساری در دعوتی جالب از استاندار مازندران خواست در جلسات این شورا برای رسیدگی به وضعیت شهر ساری شرکت کند.
به گزارش حرف، دعوت مدینه رئیس شورای شهر ساری در حالی صورت می گیرد که هنوز این شورا در بسیاری موارد نتوانسته پاسخگوی شهروندان و افکارعمومی باشد. رئیس شورای شهر ساری در حالی این دعوت را مطرح می کند که شهردار این شهر، رکورددارعدم حضور در جلسات شورا است، با توجه به اینکه هنوز شورای شهر ساری موفق نشده است از شهردار ساری درباره ابهامات بسیار طرح سوال کند. البته بی توجهی شهردار ساری برای حضور در جلسات فقط مربوط به شورای شهر نیست، بلکه اسلامی استاندار سابق مازندران نیز از نبود عبوری شهردار ساری در جلسات استانی انتقاد کرده بود و این کم محلی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری به استانداری مسبوق السابقه است. در واقع شورای شهر ساری، به جای اینکه به فکر دعوت های تبلیغاتی باشد، می تواند با حضور در جلسات تصمیم ساز استانی دغدغه های مدیریت شهری را مطرح کند البته به شرطی که بتواند پاسخ دغدغه های مخاطبین ! خود را نیز بدهد.
شورای شهر ساری حتی در آخرین و جدیدترین حضور شهردار ساری در جلسه هیئت رئیسه شورای شهر با حضور مدیرکل میراث فرهنگی نیز از خبرنگاران دعوت نکرد تا شفاف سازی این شورا در هاله ای ابهام قرار گیرد.
مدینه رئیس شورای شهر ساری همچنین، در صفحه اینستاگرام خود هم از دعوت خود خبرداده است اما بخش نظرات این صفحه اقای مدینه بر روی مخاطبان بسته است!

*ابداع جدید شیوه های جذب رای در ساری!
در ماه های نزدیک به انتخابات مجلس در مازندران باید شاهد اتفاقات جالب تری باشیم.
شنیده های حرف حاکی است یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در ساری که تلاش می کند به این پست دست یابد، در ابداعی جدید پیشنهادات جالبی به برخی افراد ارائه کرده، وی اقدام به استخدام اراذل اوباش استان های همجوار و شهرهای همجوار کرده است تا برای وی رای جمع آوری کند.
این اقدام جالب و درخور پیگیری در حالی صورت می گیرد که انتخابات مرکز مازندران در سال آینده یکی از پرترافیک ترین انتخابات در استان خواهد بود و باید اتفاقات جدیدی باشیم.

*هشدار نماینده تبریز به نامزد بازی برخی دختران با شهدا
زهرا ساعی درگفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر نامزدی برخی دختران با شهدا، گفت: این موضوع، امری غیرعادی و غیرعقلانی است که فرد زنده‌ای با فردی که درگذشته نامزد کند و مشخص هم نیست که این افراد تحت تاثیر چه نوع تفکری به این امر مبادرت می‌کنند. انتظار داریم، متولیان امر با این نوع اقدامات برخورد کرده و این مشکل را ریشه‌یابی کنند، بنیاد شهید باید به عنوان حافظ حرمت و شأن شهدا و ایثارگران به طور خاص به این موضوع ورود کرده و نیروی انتظامی هم باید با این نوع اقدامات برخورد و در صورت لزوم این موضوع را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کند تا افرادی که باعث ترویج این نوع تفکر شده‌اند، شناسایی شوند. مسئولان مربوطه باید به سرعت به این موضوع رسیدگی کنند و چنانچه افرادی که به این امر مبادرت ورزیده‌اند، فریب خورده و در پی این افکار پوچ با شهدا پیوند عاطفی بسته‌اند، شناسایی شوند تا ریشه افکارشان مشخص شود، در غیر این صورت باید تحت آموزش‌های بازپروری قرار بگیرند تا افکار و نگرشی که دارند، تغییر پیدا کند و از این توهم وحشتناک رها شوند، ترویج افکاری از این قبیل، تنها باعث انحطاط و انحراف می‎شود و نفع دیگری دارد. این اقدامات می‌تواند هدایت‌شده و تحت تأثیر تفکرات و القائات و در پی شکل‌گیری گروه‌ها و دسته‌هایی با هدف تنزل جایگاه شهدا یا سوء استفاده از مقام آن‌ها شکل گرفته باشد و امکان دارد که پشت پرده این اقدامات، اهدافی دنبال شود که جوانانمان را از این طریق شستشوی مغزی دهند.