اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا‌های ممنوعه در استان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین؛ سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین این پلیس در سراسر مازندران در زمان اجرای طرح ابلاغی با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسی صحت وسقم موضوع را در دستورکارخود قرارداده اند.

او افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران تصریح کرد : در بازرسی‌های به عمل آمده، ماموران انتظامی به همراه رابطین این پلیس در سطح استان، ۵ هزار نخ سیگار، ۶۱ دستگاه لوازم خانگی، ۱۲۸ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۳۱۶ قلم دارو، ۶۹۴ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۴ دستگاه موتورسنگین، ۴ دستگاه ماینر، ۵ قبضه سلاح شکاری، آرد ۱۱۲۰ کیلوگرم، ۱۸ تن چوب آلات جنگلی، کود شیمیایی ۱۲۵۰ کیلوگرم، گیاه زینتی چلم ۱۰ هزار و ۵۰۰ شاخه داشتند.

سرهنگ محمد پور اظهار کرد : در این رابطه ۳۷ نفر دستگیر و ۶ دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و نمایندگان سازمان‌های مربوطه تحویل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خاطرنشان کرد : مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت‌های این پلیس بوده و ازشهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.