کشف کالای قاچاق میلیاردی در نور

کالا‌های قاچاق ۴۰ میلیارد ریالی مواد غذایی و لوازم آرایشی بهداشتی از انباری در نور کشف شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف انواع مواد غذایی و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق ۴۰ میلیارد ریال از انباری در شهرستان نور خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپورگفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (محله محور) و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نور از وجود یک انبار مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان نور مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه این عملیات، کارآگاهان این پلیس و رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نور و کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی از لوازم آرایشی بهداشتی و مواد غذایی قاچاق در برند‌های مختلف کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران تصریح کرد : کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ محمد پور ادامه داد : قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالا‌ها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجع قضائی اطلاع دهند.