آزادسازی ۲۰۰ هزار متر از زمین‌ های کشاورزی ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، از رفع تصرف ۲۰۰ هزار متر از زمین‌ های زراعی در ساری، به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ محمد محمدپور گفت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی، تخریب بستر رودخانه و تصرف ۲۰۰ هزار متر مکعب از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان، تمام دیوار کشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در زمین مذکور تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

او خاطرنشان کرد : مالک زمین‌های مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین‌ها اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور، ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.