آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی و تمرینات تیم نساجی مازندران

حرف آنلاین: به گفته استاندار مازندران با هدف حمایت از تیم نساجی، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، همچنین برای احداث یک کمپ بزرگ و بین‌المللی در ماهفروجک تلاش خواهد شد.

سیدمحمودحسینی‌پور در جلسه ویژه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، ضمن اظهار امیدواری، اعلام کرد: طبق نظر کارشناسان، بعد از تاکید رییس جمهور درخصوص بر اتمام این پروژه طی چهار ماه، سرعت پروژه مطلوب گزارش شده و کار به انتها رسیده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی ورزشگاه به لحاظ سخت‌افزاری، افزود: ورزشگاه شهید وطنی تقریبا آماده بهره‌داری است ولی کار چمن باقی مانده که به شرایط اقلیمی وابسته است.

حسینی پور با بیان اینکه پس از تکمیل، ورزشگاه در اختیار باشگاه نساجی مازندران قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: همچنین برای احداث یک کمپ بزرگ و بین‌المللی در ماهفروجک مساعدت‌های لازم انجام خواهد شد.

استاندار مازندران یادآور شد: مازندران در بخش تورسیم ورزشی امکانات چندانی ندارد‌، از این رو توقع می‌رود که باشگاه نساجی نقشه این کمپ و همچنین زمان‌بندی بهره‌برداری آن را در اختیار عموم قرار بدهد.

این مسئول با بیان اینکه احداث این کمپ منشا تحولات مختلفی در عرصه ورزش و به‌ویژه جوانان است، حمایت خود را از اجرای چنین پروژه‌ای اعلام کرد.

همچنین ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: باشگاه نساجی شایسته ورزشگاهی با تمامی امکانات مورد تایید است، امکانات ورزشگاه شهید وطنی به سمتی می‌رود تا بتوانیم میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه باشیم.

وی با اشاره به مشکل عدم برگزاری تمرینات نساجی در مازندران به‌دلیل کمبود امکانات، گفت: سال‌ها پیش از سوی دولت زمینی به باشگاه نساجی در ماهفروجک اختصاص داده شد که در سه سال گذشته تمامی مراحل قانونی آن به پایان رسیده و سند رسمی و اجازه بهره‌برداری به باشگاه نساجی داده شده است.

سیف‌الله‌پور یادآور شد: مهندس حدادیان مالک باشگاه قصد اجرای پروژه‌ای بزرگ برای حفظ آبروی مازندران چه در زمینه ایجاد کمپ ورزشی و چه کاربری‌های گردشگری، اقامتی، تفریحی و غیره را دارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اذعان داشت: ثمره اجرای این پروژه و ایجاد چندصد اشتغال به‌سود مردم همین منطقه است.

گفتنی است؛ اولین تمرین مهاجم جدید نساجی در ورزشگاه کارگران تهران انجام شد، آداما نیان مهاجم آفریقایی که به‌تازگی پیراهن تیم نساجی مازندران را بر تن کرده، امروز در تمرین گروهی حاضر شد تا کارش را رسماً آغاز کرده باشد.

این بازیکن مسلمان و اهل کشور مالی، سابقه حضور در تیم استاس‌تروا فرانسه را دارد و در فصل ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ با زدن ۲۳ گل در ۳۳ بازی عنوان آقای گلی در لیگ دسته دوم فرانسه را از آن خود کرد و سپس با عقد قراردادی سه‌ساله به تیم شارلروا بلژیک به‌عنوان جانشین کاوه رضایی در این پست پیوست.

نیان در شارلروا هم‌بازی بازیکنان ملی‌پوش ایرانی امید نورافکن و علی قلی‌زاده نیز بود و حالا به عضویت تیم نساجی مازندران در آمده است.

گفتنی است؛ شاگردان حمید مطهری تمرینات آماده‌سازی خود برای لیگ برتر را استارت زدند اما این تمرینات به‌دلیل نبود فضایی مناسب در خانه برگزار نمیشود.