فرامرز نقیبی؛

کشتی مازندران از حضور کشتی‌گیران در استان‌های دیگر‌ آسیب می‌بیند

مربی سازنده جویباری گفت: حضور کشتی‌گیران مازندرانی در استان‌های دیگر به کشتی استان آسیب می‌زند.

فرامرز نقیبی مربی سازنده جویباری در گفت و گو با حرف آنلاین، با اشاره به اینکه حضور کشتی‌گیران استان برای کشتی در استان‌های دیگر موجب هدر رفتن سرمایه‌گذاری‌های کشتی مازندران  می شود، افزود: برخی از کشتی‌گیران از حضور در مسابقات استانی سر باز زدند که از فدراسیون تقاضا داریم تا حرمت استان‌ها را نگه دارند‌.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از  موارد استان‌ها به دنبال دریافت کشتی‌گیران مازندران برای تیم‌های خود هستند، اظهار داشت: این اقدام استان‌های دیگر درست نیست و اگر آنان به دنبال کشتی‌گیر هستند باید از نوجوانان و جوانان خود استفاده کنند، مربیان مازندرانی را استخدام کنند تا برایشان کشتی‌گیرانی از استان خودشان تربیت کنند.

نقیبی یادآور شد: انتقال کشتی‌گیر مازندرانی به استان‌های دیگر موجب خالی شدن این استان از کشتی‌گیر می‌شود و به کشتی استان آسیب وارد می‌کند.

وی تاکید کرد: از هیات استان‌ها تقاضا می‌شود تا از این اقدامات هیات‌های کشتی جلوگیری کنند.

مربی سازنده کشتی جویباری درباره رقابت‌های قهرمانی استان بزرگسالان که در بابل نیز برگزار شد، اظهار داشت: برخی از کشتی‌گیران با توجه به سهمیه‌ای که داشتند در این مسابقات شرکت نکردند.

نقیبی افزود: برخی از کشتی‌گیران نیز به دنبال جویان نام هستند که با برگزاری این مسابقات شرایط خوبی برایشان رقم خواهد خورد.

به گفته وی، سطح مسابقات در رده بالایی قرار دارد و البته هر شهرستانی یک تک ستاره وجود دارد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد تا این ورزشکاران به تیم ملی برسند.