کریمی :هیچوقت بدنبال حاشیه نبودم

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در حالی سال گذشته را پشت سر گذاشت که گرفتار یک مصدومیت سنگین شد و روند عادی تمریناتش کاملا تغییر کرد. به گزارش مهر، علیرضا کریمی دارنده سه مدال نقره و برنز رقابتهای جهانی به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس اما مصدوم اردوهای تیم ملی بود که […]

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در حالی سال گذشته را پشت سر گذاشت که گرفتار یک مصدومیت سنگین شد و روند عادی تمریناتش کاملا تغییر کرد.

به گزارش مهر، علیرضا کریمی دارنده سه مدال نقره و برنز رقابتهای جهانی به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس اما مصدوم اردوهای تیم ملی بود که طی ماه‌های گذشته با انجام اقدامات ویژه درمانی و پزشکی، روند رو به جلو و موفقیت آمیزی را برای بازگشت به میدان داشت. هرچند لغو اردوی تیم ملی گریبان او را هم گرفت و اجازه نداد تا تمرینات خود را در خانه کشتی و زیر نظر کادر فنی و پزشکی مخصوص تیم ملی دنبال کند، اما او همچنان در کرج مشغول تمرین است.

نایب قهرمان کشتی جهان در واکنش به اینکه آیا علاقه‌ای به داشتن لقب در دنیای کشتی دارد یا خیر، گفت: به هیچ عنوان علاقه‌ای به داشتن لقب در کشتی ندارم و دوست دارم همه مرا به همان اسم خودم صدا بزنند. من به دنبال این مسایل نیستم و فقط سعی می‌کنم هر گاه به میدان می‌روم با بهترین عملکرد از میدان خارج شوم.در هیچ میدانی حتی تدارکاتی، راضی به مدال نقره و برنز نیستم و فقط به طلا فکر می‌کنم. مطمئناً اگر در المپیک هم کشتی بگرم به چیزی جز طلا فکر نخواهم کرد

کریمی به دوری از حواشی تاکید کرد و گفت: همیشه از زمان ابتدای حضورم در رده‌های ملی از مسایل حاشیه‌ای گریزان بودم. من فکر می‌کنم این موضوع به ذات ورزشکاران مربوط می‌شود و هیچ فرقی ندارد که در چه سطحی باشید. من فکر می‌کنم اگر قرار بود اسیر مسایل حاشیه‌ای شوم تاکنون این اتفاق افتاده بود به همین دلیل همواره سعی کردم به جز کشتی به چیز دیگری فکر نکنم.

وی در پایان به روند درمان زانوی مصدومش اشاره کرد و گفت: وی تصریح کرد: به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو مدتها از تمرینات سنگین کشتی دور بودم اما رفته رفته شرایطم بهتر شد و اواخر سال گذشته تمرینات کشتی بر روی تشک را آغاز کردم. البته همچنان مراقب هستم که روند درمان کامل شود و مشکل دیگری بوجود نیاید. خوشبختانه تاکنون که مشکلی نداشتم و تمرینات را بدون درد از ناحیه زانو پشت سر می‌گذارم. کشتی آزاد هنوز سه سهمیه المپیک کسب نکرده که یکی از سهمیه‌ها در وزن من است. امیدوارم با پشت سر گذاشتن این روزها بتوانم به همان شرایط مطلوب همیشگی برسم و با کسب سهمیه، راهی المپیک بشوم.