پرواز دومین بالگرد امدادی در مازندران

حرف آنلاین: دومین بالگرد امداد و نجات برای انجام عملیات‌های امدادی، جابجایی و اطفای حریق صبح چهارشنبه در ساری مستقر شد. این بالگرد دارای سه کارایی از جمله جابجایی، امداد و نجات و اطفای حریق است و اتصال بسکت چهار هزار لیتری آب برای اطفای حریق از دیگر قابلیت‌ها است. هفته قبل نیز یک بالگرد جدید جایگزین […]

حرف آنلاین: دومین بالگرد امداد و نجات برای انجام عملیات‌های امدادی، جابجایی و اطفای حریق صبح چهارشنبه در ساری مستقر شد.

این بالگرد دارای سه کارایی از جمله جابجایی، امداد و نجات و اطفای حریق است و اتصال بسکت چهار هزار لیتری آب برای اطفای حریق از دیگر قابلیت‌ها است.
هفته قبل نیز یک بالگرد جدید جایگزین بالگرد ساقط شده در پایگاه اورژانس آمل شد و قرار است سومین بالگرد نیز در غرب مازندران مستقر شود.

به گزارش مهر، زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین بالگرد مستقر شده در اورژانس آمل از زمان استقرار تاکنون مأموریت‌های مختلفی از جمله انتقال مصدومان بدحال اورژانسی را انجام داده است.

وی افزود: بالگرد اصلی اورژانس که برای تعمیرات به تهران منتقل شده بود، به دلیل آسیب در آخرین پرواز آزمایشی قادر به انجام پرواز نبود از این رو با پیگیری‌های انجام شد، بالگرد جایگزین به استان منتقل شده است.