واگذاری دومین قطعه از اراضی پارک علم و فناوری مازندران

دومین قطعه از اراضی پردیس زیست فناوری پارک علم و فناوری مازندران با امضای قراردادی به شرکت دانش بنیان فناوران کودهای نوین پارسه واگذار گردید. به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران؛ قطعه زمینی به مساحت 4000 مترمربع با کاربری تولیدی، تحقیق و توسعه به شرکت دانش بنیان […]

photo_2018-08-14_09-08-40

دومین قطعه از اراضی پردیس زیست فناوری پارک علم و فناوری مازندران با امضای قراردادی به شرکت دانش بنیان فناوران کودهای نوین پارسه واگذار گردید.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران؛ قطعه زمینی به مساحت 4000 مترمربع با کاربری تولیدی، تحقیق و توسعه به شرکت دانش بنیان فناوران کودهای نوین پارسه در پردیس زیست فناوری پارک علم و فناوری مازندران واگذار شد.

شرکت دانش بنیان فناوران کودهای نوین پارسه با موضوع کار بر روی تولید کود های تلفیقی و تخصصی برای بهبود شرایط تغذیه گیاه در زراعت، باغبانی و گلخانه ها فعالیت می‌نماید.

گفتنی است که در پردیس زیست فناوری پارک علم و فناوری مازندران با اولویت زیست فناوری و براساس ضوابط طرح جامع پارک، امکان احداث واحدهای اداری، تحقیق و توسعه و تولید نیمه صنعتی خدمات و محصولات فناورانه در زمینه های متفاوت وجود دارد.