از هواداران بابلی می‌خواهم مهمان‌نوازی مازندرانی‌ها را نشان دهند

سهراب انتظاری متولد سال 1356 از شهرستان بابل مانند تمام هم دوره‌ای‌های خودم فوتبال را از زمین‌های خاکی شروع کرد. در رده امیدها به تیم بابل دعوت شد و بعد از آن هم به شموشک نوشهر رفت و بالاخره به پرسپولیس آمد و برای سرخپوشان درخشید، هنوز سال‌های زیادی از درخشش انتظاری در باشگاه پرسپولیس […]

سهراب انتظاری متولد سال 1356 از شهرستان بابل مانند تمام هم دوره‌ای‌های خودم فوتبال را از زمین‌های خاکی شروع کرد. در رده امیدها به تیم بابل دعوت شد و بعد از آن هم به شموشک نوشهر رفت و بالاخره به پرسپولیس آمد و برای سرخپوشان درخشید، هنوز سال‌های زیادی از درخشش انتظاری در باشگاه پرسپولیس نمی‌گذرد، مهاجمی که 27 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و یکی از مهاجمان محبوب علی پروین به شمار می رفت. به گزارش مازندلیگ،به سراغ این پیشکسوت فوتبال ایران رفتیم و گفتگویی با او انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

* از وضعیت پرسپولیس شروع کنیم و بازی سپاهان، این دیدار را چگونه ارزیابی کردید؟

پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و علاوه بر حضور موفق و مقتدرانه در فاز هجومی،یکی از مهمترین نکات این بازی که کمتر به آن پرداخته شد این بود که پرسپولیس به خوبی راه های نفوذ سپاهان را بسته بود،یکی از بازیکنانی که در این مهم نقش بسزایی داشت حسین ماهینی بود،شاید بازی او اصلا به چشم نیامد اما او بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و البته من متعقدم پرسپولیس می توانست پیروزی پر گل تری بدست بیاورد.

*یعنی منظورتان این است که بازیکنان موقعیت های زیادی را از دست دادند؟

در فاز هجومی فوتبال 2موضوع بسیار مهم وجود دارد،نخست این است که تیم بتواند موقعیت گل ایجاد کند و دوم هم این است که بازیکنان از موقعیت های بدست آمده به خوبی استفاده کنند.اگر توپ منشا یا علیپور تبدیل به گل می شد بی تردید سپاهان بیشتر به آب وآتش می زد و پرسپولیس می توانست به گل های بیشتری دست پیدا کند.خوشبختانه وضعیت پرسپولیس در لیگ بسیار خوب است و فکر می کنم تیم و بچه ها باید تمرکز خود را بروی بازی‌های آسیایی بگذارند.

*فکر می کنید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چه رتبه‌ای بدست بیاورد؟

نمی‌توان پیش بینی کرد،پرسپولیس به امید خدا برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ می شود و نوع بازی کردن تیم به گونه ای است که توقع هواداران از تیم بسیار بالا رفته، پرسپولیس باید مانند همیشه بازی به بازی جلو برود و بچه ها فقط تمرکز خود را روی بازی آینده بگذارند و خواسته کادر فنی را در زمین اجرا کنند. هواداران از پرسپولیس قهرمانی آسیا را می خواهند که کار بسیار سختی است اما این تیم پتانسیل انجام این مهم و درخشش در آسیارا دارد.

*شما به عنوان یک بازیکن شمالی دوست دارید کدام تیم برنده دربی مازندران شود؟

اجازه بدهید من ابتدا از آقای حسن زاده تشکر کنم،تیم خونه به خونه تونسته توجه تمام جوانان بابل را به خود جلب کند و واقعا این تیم چند سالی است که به شهر حال وهوای بسیار خوبی داده،من هم طرفدار پروپاقرص این تیم هستم و امیدوارم خونه به خونه برنده شود.

متاسفانه در بازی رفت اتفاقات خوبی در قائمشهر رخ نداد. ضمن اینکه نزدیک بودن امتیازات 2تیم این بازی را به نوعی 6 امتیازی کرده. بسیار سخت است بازی را پیش بینی کنیم اما من امیدوارم خونه به خونه با توجه به امتیاز میزبانی برده شود.بنده اصلا این برخوردها را تائید نمی کنم. شاید این گونه باشد که شما می گویید اما در لیگ گذشته هر اتفاقی افتاده بود باید تمام می شد. نساجی بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد و آنها که این سابقه را دارند باید نوعی میزبانی می‌کردند که هواداران خونه به خونه  از آنها مهمان‌نوازی را یاد بگیرند.

مازندرانی ها به مهمان‌نوازی مشهور هستند و من از همه هواداران تیم خونه به خونه می خواهم در این دیدار مهمان‌نوازی اصیل مازندرانی را نشان دهند و خطاب به هواداران دو تیم هم عرض می کنم فقط تیم خود را تشویق کنند.امیدوارم شاهد یک دیدار خوب و تماشاگر پسند باشیم. از هواداران خواهش می‌کنم فقط تیم خود را تشویق کنند و باور کنید آرزو من این است همه تماشاگران سالم به خانه های خود بازگردند و در ضمن حداقل یکی از این دو تیم به عنوان نماینده مازندران به لیگ برتر صعود کند.