علل ناکامی های سونامی تکواندوی جهان

عاشورزاده قهرمان تکواندو جهان که عنوان پدیده استثنایی و جوان این رشته لقب یافته مدتی است که روز نوار ناکامی حرکت می کند . اکثر کارشناسان این رشته اعتقاد دارند که چند فاکتور علت ناکامی وی می باشد: سبک و روش مبارزه او توسط مربیان حریف به خوبی آنالیز شده و نقاط ضعف و قوت […]

عاشورزاده قهرمان تکواندو جهان که عنوان پدیده استثنایی و جوان این رشته لقب یافته مدتی است که روز نوار ناکامی حرکت می کند . اکثر کارشناسان این رشته اعتقاد دارند که چند فاکتور علت ناکامی وی می باشد:

سبک و روش مبارزه او توسط مربیان حریف به خوبی آنالیز شده و نقاط ضعف و قوت او بررسی شد متأسفانه مربیان کشورمان هم نتوانستند در روش مبارزات وی تغییراتی ایجاد کنند . کاهش بیش از اندازه وزن با توجه به قامت خوب می تواند در یک وزن بالاتر با قدرت بیشتری مبارزه کند عاشورزاده از دستان و پاهای بلندی برخوردار است . تغییر قوانین و مقررات داوری هم با توجه به سبک مبارزه وی فرصتی برای حریفان او مهیا می کند که از ناحیه زیرسینه او امتیاز گیری کنند ؛ او باید به قوانین جدید توجه داشته باشد و در سبک تمرینات خود نیز تجدید نظر کند تا با در نظر گرفتن قوانین جدید خود را مهیای مسابقات مختلف کند.عاشورزاده جوان و باانگیزه است باید به آینده خود امیدوار باشد مربیان شاخص تکواندو کشور و کارشناسان کاربلد و لایق مازندرانی وی را در این مسیر یاری کنند ؛ مسئولین هیأت تکواندو استان باید کنیته ای از کارشناسان را تعیین تا نسبت به علت این همه ناکامی بررسی لازم صورت بگیرد البته تکواندو کشورمان در مسیر سقوط حرکت می کند و ما شاهد ناکامی تکواندو کاران هستیم.