صعود خونه به خونه در ضیافت پنالتی ها

تیم خونه به خونه مازندران با حذف تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور که دو اخراجی نیز در پی داشت، به جمع هشت تیم پایانی این مسابقات صعود کرد. دیدار این دو تیم در حضور حدود چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار […]

تیم خونه به خونه مازندران با حذف تیم لیگ برتری سیاه جامگان مشهد در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور که دو اخراجی نیز در پی داشت، به جمع هشت تیم پایانی این مسابقات صعود کرد.

دیدار این دو تیم در حضور حدود چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد و در نهایت تیم خونه به خونه با شکست 3 بر 2 میهمان لیگ برتری خود سیاه جامگان مشهد در ضربات پنالتی که با 9 نفر بازی را به پایان رسانده بود، به عنوان نخستین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

دیدار دو تیم در 90 دقیقه وقت قانونی و نیز15 دقیقه اضافی بدون رد و بدل شدن گلی از خط دروازه ها به ضربات پنالتی کشید و شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه عملکرد بهتری داشتند و درنهایت درکنار هواداران خود جشن صعود برپا کردند.دو تیم در این مسابقه بازی جاندار و درگیرانه ای با چاشنی احتیاط در حذف از گردونه مسابقات در دستور کار خود قرار دادند، اما تیم خونه به خونه با حمایت خوب تماشاگران بابلی که تماشای این بازی نیز برای آنها رایگان شده بود، چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه تیم مشهدی ایجاد کردند که با بی دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت.

در ضیافت پنالتی ها ‘ حمید کاظمی’ برای خونه به خونه پشت ضربه ایستاد و گل نخست تیمش را در این دیدار به ثمر رساند و ورزشگاه را به مرز انفجار رساند.

پس از این گل، ‘ رضا شربتی’ برای تیم سیاه جامگان مشهد توپ را به دیرک دروازه زد تا بهترین بخت گلزنی را برای تیمش از دست بدهد.البته در پنالتی دوم دو تیم ابتدا ضربه ‘ محمد میری’ برای خونه به خونه از دست رفت و ‘ سیف الهی’ مثل ضربه قبلی هم تیمی خودش ، توپ را به دیرک دروازه کوبید تا تیمش درحسرت گل باقی بماند.

در ضربه سوم پنالتی دو تیم ، ابتدا ‘ سجاد مشکل پور’ از تیم خونه به خونه توپش با بدشناسی و ضربه آرام در دست دروازبان سیاه جامگان جای گرفت و درمقابل ‘ وحید عسگری ‘ گل نخست تیم سیاه جامگان را به ثمر رساند.در ادامه ‘ محمد قاسمی نژاد ‘ از تیم خونه به خونه در چهارمین ضربه تیمش، با یک ضربه چپ توپ را تبدیل به گل کرد و درمقابل ‘ پیام ملکیان ‘ زننده گل دوم سیاه جامگان از روی نقطه پنالتی بود.در پنالتی پنجم و سرنوشت ساز، ‘ مهرداد کفشگری ‘ بازیکن باتجربه تیم خونه به خونه توپ را به سه کنج دروازه سیاه جامگان زد و تیمش را درآستانه صعود قرار داد ، در حالی که ‘سجاد دانایی’ بازیکن تیم سیاه جامگان در به ثمر رساند گل سوم تیمش ناکام ماند تا بازی نفسگیر و حساس دو تیم در ضیافت پنالتی ها با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم خونه به خونه مازندران خاتمه یابد.

از نکات قابل توجه در این مسابقه دو اخراجی در دقایق اضافه اول و دوم این مسابقه بود که ابتدا، ‘میرهانی هاشمی’ مدافع سیاه جامگان در دقیقه 104به دلیل دومین خطای بدی که روی بازیکنان خونه به خونه مرتکب شده از زمین مسابقه اخراج شد و در دقیقه 113 ‘کیوان امرایی’ دیگر بازیکن تیم مشهد هم به دلیل خطا روی ‘سجاد آشوری’ بازیکن تیم میزبان، با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و سیاه جامگان 7 دقیقه پایانی این مسابقه را 9 نفره ادامه دادند.

به گزارش ایرنا، تیم خونه به خونه مازندران پیش از این تیم راه آهن تهران را از گردونه مسابقات حذف کرده بود.هنوز حریف شاگردان ‘ جواد نکونام ‘ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی مشخص نشده است.تیم خونه به خونه بابل به همراه تیم نساجی نمایندگان مازندران درمسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور هستند.