روایت جاسوس اسپارتا پراگ از نفوذ به اردوی روستوف

مربی تیم اسپارتا پراگ مدعی است با رد کردن تمامی موانع ایجاد شده توانست به اردوی روستوفی‌ها در ترکیه نفوذ کند و توانمندی ملی‌پوش ایرانی این تیم روسی را نیز ستود. باشگاه روستوف روسیه در مدت برپایی دو اردوی آماده‌سازی ترکیه تمامی جوانب لازم را برای شناسایی و ممانعت از ورود احتمالی نمایندگان اسپارتا پراگ […]

مربی تیم اسپارتا پراگ مدعی است با رد کردن تمامی موانع ایجاد شده توانست به اردوی روستوفی‌ها در ترکیه نفوذ کند و توانمندی ملی‌پوش ایرانی این تیم روسی را نیز ستود.

باشگاه روستوف روسیه در مدت برپایی دو اردوی آماده‌سازی ترکیه تمامی جوانب لازم را برای شناسایی و ممانعت از ورود احتمالی نمایندگان اسپارتا پراگ جمهوری چک حریف این تیم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا به کار بست. روس‌ها حتی یک بار توانستند با شناسایی نماینده تیم اسپارتا پراگ او را از محل تمرین خود در شهر بلک ترکیه بیرون کنند.

در این میان زدنک اسووبودا، کمک‌مربی تیم اسپارتا پراگ جمهوری چک در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه مدعی شد توانسته  با پشت‌سر گذاشتن تمامی موانع ایجاد شده به اردوی تیم روستوف روسیه در ترکیه نفوذ و اطلاعات بسیار خوبی را جمع‌آوری کند.

وی در این رابطه گفت: این یک کار غیر معمول بود و تا دو هفته قبل فکر نمی‌کردم بتوانم به عنوان کمک مربی تیم اسپارتا پراگ دست به این کار پرخطر بزنم. در بسیاری از مواقع اتفاق خوبی رخ نداد اما من بازی‌های تیم روستوف را دیدم و هم‌اکنون اطلاعات بسیار خوبی در اختیار داریم. روس‌ها فکر می‌کردند همه چیز را می‌بینند اما من این کار را کردم.

اسووبودا در ادامه با اشاره به کشف جاسوس تیم روستوف در اردوی اسپارتا پراگ در والنسیای اسپانیا گفت: یک جاسوس روسی بازی و تمرین ما را در اسپانیا زیرنظر گرفت. این مساله نشان می‌دهد که مخاطرات بالایی وجود دارند.

مربی تیم اسپارتا پراگ جمهوری چک توانست اطلاعات بسیاری خوبی از نقل‌وانتقالات، کادر فنی و بازیکنان تیم روستوف به دست آورد. اسووبودا در این خصوص گفت: روستوف تیمی قدرتمند و به لحاظ تاکتیکی بسیار آماده است. پنح بازیکن خوب در خط دفاعی دارند که با تمام توان خود برای استفاده از توپ و انتقال سریع آن به سمت دروازه حریف بازی می‌کنند.

اسووبودا در خاتمه تصریح کرد: باید اشاره‌ای ویژه‌ای به زوج خط حمله تیم روستوف و سردار آزمون داشته باشم. این مهاجم از نوع فرا سرعتی است و بوخاروف نیز قدرت زیادی دارد که در دوئل‌های انفرادی محوطه جریمه می‌تواند خطرناک باشد. این مساله مهمی است که بازی رفت در زمین تیم روستوف برگزار می‌شود و باید مدیریت تاکتیکی را لحاظ کنیم. نباید اجازه‌ نتیجه‌گیری به حریف روس را بدهیم و سپس در بازی برگشت خانگی کار را تمام کنیم.

تیم روستوف با بهره‌مندی از سردار آزمون‌، ملی‌پوش ایرانی پنجشنبه هفته جاری در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا میزبان اسپارتا پراگ جمهوری چک است. بازی برگشت نیز 5 اسفند ماه در شهر پراگ برگزار خواهد شد.