خونه به خونه با سرمربی هلندی به توافق نرسید

    مدیران باشگاه خونه به خونه مازندران پس از آنکه با گزینه مورد نظر هلندی به توافق نهایی نرسیدند، گزینه های مطرح داخلی را در اولویت هدایت تیمشان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشورقرار دادند. مالک باشگاه خونه به خونه مازندران  گفت : برای انتخاب سرمربی جدید این باشگاه […]

 

 

مدیران باشگاه خونه به خونه مازندران پس از آنکه با گزینه مورد نظر هلندی به توافق نهایی نرسیدند، گزینه های مطرح داخلی را در اولویت هدایت تیمشان در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشورقرار دادند.

مالک باشگاه خونه به خونه مازندران  گفت : برای انتخاب سرمربی جدید این باشگاه به دنبال گزینه های مطرح داخلی هستند و تا چند روز آینده نفر اول کادرفنی معرفی خواهد شد.قاسم حسن زاده افزود: در انتخاب سرمربی جدید تیم خونه به خونه به دنبال گزینه هایی هستند که هم به فوتبال بابل و هم مازندران کمک کند و برای این باشگاه نیز ثمربخش باشد.

روز شنبه این هفته مدیران باشگاه خونه به خونه مازندران با ‘ تون دو چاتینیر ‘ مربی ۵۷ ساله هلندی که سال۲۰۱۴ سابقه دستیاری ‘گاس هیدینک’ در تیم ملی کره جنوبی را در کارنامه داشته، به عنوان سرمربی جدید خونه‌به‌خونه بابل به توافق اولیه دست یافته بودند.مالک باشگاه خونه به خونه مازندران وعده داد که خبرهای خوبی تا چند روز آینده از این باشگاه بیرون خواهد آمد و هواداران این تیم نگران وضعیت آن نباشند.

حسن زاده با بیان اینکه تازه هفته نخست لیگ دسته یک برگزار شده و حتما خبرهای خوبی برای تیم خونه به خونه وهواداران در راه است، گفت : تیم خونه به خونه مازندران با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در این فصل بسته شده و مطمئن هستیم با همین نفرات و انتخاب سرمربی جدید، در لیگ امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

به گزارش نسیم ورزش ، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در آغازفصل جدید این مسابقات عصردوشنبه در هفته نخست در بابل میزبان تیم مس رفسنجان بود وبرابر حریف مدعی خود به تساوی یک بریک دست یافت.تیم خونه به خونه یکی از دو نماینده مازندران به همراه تیم نساجی است که سومین سال حضور خود در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را تجربه می کند.

این تیم در فصل گذشته این مسابقات درمیان ۱۸ تیم حاضر درلیگ دسته یک در رده ششم جدول قرار گرفت.