خداحافظی «سینما کانون» از «سینما حقیقت»

اکران همزمان فیلمهای جشنواره سینما حقیقت در مازندران به پایان رسید. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی خانه سینمای مستند مازندران اکران همزمان فیلمهای دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران « سینما حقیقت» در مازندران پس از 5 روز نمایش فیلمهای منتخب به پایان رسید. سینما کانون ساری با اکران فیلمهای « […]

اکران همزمان فیلمهای جشنواره سینما حقیقت در مازندران به پایان رسید.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی خانه سینمای مستند مازندران اکران همزمان فیلمهای دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران « سینما حقیقت» در مازندران پس از 5 روز نمایش فیلمهای منتخب به پایان رسید.
سینما کانون ساری با اکران فیلمهای « اُکسدوس» ساخته «بهمن کیارستمی» و « پرسپولیس- شیکاگو» اثر « ارد عطار پور» رسما به اکران همزمان جشنواره سینمای مستند ایران «سینما حقیقت» در مازندران پایان داد.
یاسر یمینی دبیر برگزاری این برنامه در حاشیه اکران این فیلمها خاطر نشان کرد: این رخداد که با پیگیری و برنامه ریزی خانه سینمای مستند مازندران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار شد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد.
وی همچنین ضمن اشاره به بضاعت اندک مالی خانه سینمای مستند مازندران در برگزاری این برنامه برای اولین بار در استان گفت: باید به فیلمسازان، هنرمندان و جوانان استان تبریک گفت که برای تماشای این فیلمها از نقاط مختلف مازندران گرد هم آمدند و این باعث افتخار ما است و انگیزه ای تا در خانه سینمای مستند مازندران چنین برنامه و امکان هایی را پیگیری کنیم.
یاسر یمینی همچنین با اشاره به این نکته که باید قدردان این مخاطبان و سینما دوستان در مازندران بود گفت: فرهنگ سازی سینمای مستند یکی از مهمترین برنامه های خانه سینمای مستند مازندران است و باید با همکاری مسئولان استانی تلاش کنیم تا این ذائقه را در مخاطبان حفظ کرده و گسترش دهیم.نایب رییس خانه سینمای مستند مازندران ضمن قدردانی از مدیران و مسئولانی که در برگزاری اکران همزمان همکاری کردند، موفقیت فیلمسازان مازندرانی در جشنواره سینمای مستند ایران، بویژه «محمد رضا وطن دوست» و «یاسر طالبی» را به این فیلمسازان و فرهنگ دوستان استان و اعضای خانه سینمای مستند مازندران تبریک گفت.