تشویق هواداران نساجی با هیچ کجاى ایران قابل قیاس نیست

سرمربى جدید نساجى مازندران گفت: هواداران نساجى واقعاً در کشور بى‌نظيرند و جزو اولین‌ها به حساب مى‌آيند، نوع تشویق هواداران نساجی در ورزشگاه وطنی بی‌همتاست و با هیچ کجاى ایران قابل قیاس نیست. داود مهابادی سرمربی موفق نیم‌فصل اول برق جدید شیراز با عملکرد قابل قبول خود توانست این تیم را در سطح بالای جدول […]

سرمربى جدید نساجى مازندران گفت: هواداران نساجى واقعاً در کشور بى‌نظيرند و جزو اولین‌ها به حساب مى‌آيند، نوع تشویق هواداران نساجی در ورزشگاه وطنی بی‌همتاست و با هیچ کجاى ایران قابل قیاس نیست.

داود مهابادی سرمربی موفق نیم‌فصل اول برق جدید شیراز با عملکرد قابل قبول خود توانست این تیم را در سطح بالای جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان قرار دهد و جزو مدعیان صعود خود را معرفی کند؛ پس از اینکه مهدی پاشازاده از سرمربی‌گری نساجی مازندران به گفته مدیرعامل این باشگاه به‌دلیل رعایت نکردن خط قرمزها کنار گذاشته شد، مدیران باشگاه به‌دنبال مهابادی رفتند، مهابادی از سویی که کم‌رغبتی مدیران باشگاه برق را به‌دلیل مشکلات مالی به صعود در لیگ برتر می‌دید، به این پیشنهاد جواب مثبت داد و با مساعدت مدیران برق سرانجام به نساجی پیوست؛ در ادامه گفت‌وگوی این سرمربی جوان، پرانرژی و باانگیزه با نساجی‌اسپرت از نظرتان می‌گذرد.

*چطور شد به تیم نساجی پیوستید؟

با پایان نیم‌فصل و با توجه به نشستی که با مدیریت باشگاه برق جدید شیراز داشتیم، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از نظر امکانات مالی در مضیقه هستیم، باشگاه نیز امکان تأمین مالی نیازهای بازیکنان را نداشت و بنا را بر انتقال چند مهره اصلی به تیم‌های دیگر گذاشتند تا با سایر نفرات مسابقات را ادامه دهیم.استراتژی باشگاه از ابتدای فصل بقا در لیگ همراه با کسب رتبه خوب بوده و با توجه به امتیازهای کسب‌شده این امر تا حدود زیادی محقق شده است.از طرف دیگر هیچ‌گونه حرکت مثبتی از سوی مسؤولان استانی در راستاى حمایت از تیم دیده نشد، برای شروع تمرینات در نیم‌فصل دوم  با مشکلات زیادی مواجه بودیم که حتی مشکلات مالی اجازه نداد برای بازیکنان بلیط تهیه کنیم.در همین حین که درگیر حل مشکلات تیم بودیم، پیشنهاد نساجی رسید و من این پیشنهاد را به باشگاه اطلاع دادم و آقای بردبار نهایت لطف را به بنده داشتند و نظرشان پیشرفت کاری بنده بود.جدایی من از تیم برق در فضای کاملاً دوستی اتفاق افتاد، به جز نساجی دو پیشنهاد داشتم اما نساجی برای من یادآور شور و هیجان واقعی فوتبال است.

هواداران نساجى واقعاً در کشور بى‌نظیرند و جزو اولین‌ها به حساب مى‌آیند، نوع تشویق هواداران نساجی در ورزشگاه وطنی بی‌همتاست و  با هیچ کجاى ایران قابل قیاس نیست.

صداقت مدیریت و مالکان باشگاه، با ظرفیتی که در خودم مى‌بینم کاملاً هم‌خوانی دارد، این انتخاب دوطرفه بود، هم نساجی مرا انتخاب کرد و هم من نساجی را.

*آیا بازیکنان جذب‌شده تیم‌فصل با نظر شما بود؟

در نیم‌فصل شما محدویت جذب رضایت‌نامه بازیکنان را دارید، تا این لحظه سه بازیکن جدید جذب کردیم و دنبال جذب چند بازیکن دیگر هستیم تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را تقویت کنیم.انشاالله بازیکنان مصدوم ما هم هر چه زودتر به تیم ملحق شوند تا بتوانیم پرقدرت نیم‌فصل دوم را شروع کنیم و جوابگوى محبت هواداران باشیم.

* آیا شما برای صعود به لیگ برتر به نساجی آمدید؟

هدف اول من صعود به لیگ برتر با نساجى است، کار بسیار سختی است و همه باید در کنار هم تلاش کنیم که این امر محقق شود، منظورم از همه، از مالکان و مدیرعامل و رسانه‌ها گرفته تا هواداران و حتی هیأت فوتبال مازندران و قائم‌شهر است و باید همه دست به دست هم دهیم تا نساجی را لیگ برتری کنیم.

*چه صحبتی با هواداران دارید؟

هواداران نساجی فوتبال را خوب می‌فهمند و این می‌تواند به ما کمک کند، وقتى تیم خوب بازی کند و نتیجه لازم را کسب کند، قطعاً رضایت هواداران را کسب خواهد کرد، به همه بازیکنان تیم، همچنین همکارانم در کادر فنی اعلام کردم این قدر تلاش کنیم و قوی ظاهر شویم که این قوی بودن و پرتلاش بودن را هواداران لمس کنند، در آن صورت هواداران همگام با ما می‌شوند و در سختی‌ها و مشکلات کنار ما خواهند بود.از هواداران عزیز خواهش دارم در این چهار ماهی که تا پایان مسابقات فرصت داریم، دست به دست هم دهیم و حمایت کنیم و نتیجه‌اش را در آخر فصل بگیریم.

*حرف آخر؟

بازیکنان تیم نساجی در حال حاضر نماینده یک شهر و یک استان هستند، تمام وظیفه و انگیزه و زندگی بازیکنان باید موفیقت نساجی باشد.