تساوی خونه به خونه در روز برد نساجی

مازندران با دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد، و بعد از سقوط شموشک نوشهر در ۱۴ سال قبل از لیگ برتر ، تاکنون نتوانسته نماینده ای راهی لیگ برتر کند. در هفته نخست این مسابقات تیم فوتبال خونه به خونه مازندران عصردوشنبه […]

مازندران با دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد، و بعد از سقوط شموشک نوشهر در ۱۴ سال قبل از لیگ برتر ، تاکنون نتوانسته نماینده ای راهی لیگ برتر کند.

در هفته نخست این مسابقات تیم فوتبال خونه به خونه مازندران عصردوشنبه در خانه میزبان تیم مس رفسنجان بود و در نهایت با تساوی یک بریک برابر میهمان مدعی خود متوقف شد.

حمید غلامی دقیقه ۳۹ برای تیم مس رفسنجان در نیمه نخست گلزنی کرد و گل تساوی بخش بازی را هم مجتبی رمضانی از تیم خونه به خونه در دقیقه ۵۲ مسابقه وارد دروازه نماینده استان کرمان کرد.باشگاه خونه به خونه که روز شنبه با تون دو چاتینیر۵۷ ساله که سابقه دستیاری ‘گاس هیدینک’ هلندی را در تیم ملی کره جنوبی در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی جدید خونه‌به‌خونه بابل، به توافق اولیه دست یافته بود، در این دیدار حضور نداشت و مهران برزگرهدایت این تیم را در بازی امروز برابر مس رفسنجان برعهده داشت.تیم نساجی دیگر نماینده مازندران نیز در هفته نخست مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان در دیداری بیرون از خانه در بوشهر میهمان تیم ایرانجوان این شهر بود.

از ساعت ۲۰:۳۰ در بوشهر تیم ایرانجوان به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی میهمان به پایان رسید.شاگردان پاشازاده که در گرمای شدید بوشهر به مصاف این تیم جنوبی رفته بودند در نهایت موفق شدند با ارائه یک بازی کاملا حساب شده و منطقی از سد حریف سختکوش خود بگذرند و سه امتیاز با ارزش در این دیدار خارج از خانه کسب کنند.مجتبی ممشلی در این دیدار تک گل سه امتیازی نساجی را در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند و نکته قابل ذکر خراب کردن پنالتی برای تیم بوشهری توسط یک مازندرانی بود. در این دیدار بوشهری ها یک پنالتی را توسط اویس كردجهان از دست دادند.

در فصل گذشته این مسابقات تیم خونه به خونه با ۵۳ امتیاز در رده ششم و نساجی با ۴۶ امتیاز در رده دهم جدول هیجده تیمی مسابقات لیگ دسته یک، فصل را به پایان رساندند.