ایران در گروه مرگ است ولی مبارزه می کنیم

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال، گفت:قرعه تیم ملی بسیار سخت است و من فقط امیدوارم بتوانیم یقه یکی از دو تیم اسپانیا و پرتغال را به هر شکل ممکن بگیریم و با این تیم ها به هر شکلی مبارزه کنیم. اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قرعه تیم ملی فوتبال ایران در […]

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال، گفت:قرعه تیم ملی بسیار سخت است و من فقط امیدوارم بتوانیم یقه یکی از دو تیم اسپانیا و پرتغال را به هر شکل ممکن بگیریم و با این تیم ها به هر شکلی مبارزه کنیم.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018، اظهار داشت: قرعه به نظرم بسیار سخت است و من فقط امیدوارم بتوانیم یقه یکی از این دو تیم اسپانیا و پرتغال را به هر شکل ممکن بگیریم و با این تیم ها به هر شکلی مبارزه کنیم.

وی با اشاره به اینکه گروه تیم ملی، گروه مرگ است، گفت: در مصاحبه‌ای خواندم که خداداد عزیزی اشاره کرده بود که باید از این گروه لفت بدهیم من هم همین نظر را دارم چون اگر بازی اول را ببازیم کار بسیار سخت می‌شود.

حلالی در خصوص شناخت کی‌روش از فوتبال پرتغال، گفت: این موضوع برگ برنده تیم ملی ایران است و همین شناخت می‌تواند به ما خیلی کمک کند. کی‌روش با بازیکنان تیم ملی پرتغال قبلاً کار کرده و تبعاً با خصوصیات فنی آنها هم آشنا است و این موضوع در آینده کمک حال تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نیز گفت: به نظرم بازی با ذوب آهن یکی از بی‌نقصترین بازی‌های پرسپولیس بود. امسال پرسپولیس بازی 100 نداشت و شاید در بعضی از بازی‌ها ایرادات فنی زیادی می‌شد از این تیم گرفت ولی در بازی با ذوب آهن به لحاظ فنی واقعاً کم اشتباه بود و با اختلاف گل خوب به برتری رسید.

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال تأکید کرد: اگر پرسپولیس این گونه ادامه بدهد هیچ تیمی جلودارش نخواهد بود و به نظرم تیمی در ایران حریف پرزسپولیس نیست به خصوص اگر مهدی طارمی و بشار رسن به ترکیب این تیم اضافه شود. من معتقدم پرسپولیس در ایران رقیب کم دارد و وقتی به آسیا می‌رود با رقبای بهتری مسابقه می‌دهد به طور مثال در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته پرسپولیس با تیم‌های چندان خوبی بازی نکرد ولی وقتی به بازی با الهلال رسید عملکرد چندان بدی نداشت اما آنجا نشان داد که برای قهرمانی در آسیا کار دارد. پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا باید مهره تأثیرگذار داشته باشد و در لیگ خودمان رقیب چندان قوی نداریم که بتواند به پیشرفت تیم‌ها کمک کند. روند پیشرفت در فوتبال ایران به کندی صورت می‌گیرد و به خاطر این است که تیم‌های ایران و پرسپولیس بعضاً در آسیا دچار مشکل می‌شوند.