افزایش خدمات به بهره برداران وسایل نقلیه عمومی در سال جاری

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری آمل از افزایش خدمات این سازمان به بهره برداران اتوبوس و مینی بوس در سالجاری خبرداد. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل ، محمد علی سبز علی پور در نشست هم اندیشی این سازمان با بهره برداران اتوبوس […]

2

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری آمل از افزایش خدمات این سازمان به بهره برداران اتوبوس و مینی بوس در سالجاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل ، محمد علی سبز علی پور در نشست هم اندیشی این سازمان با بهره برداران اتوبوس و مینی بوس اظهار کرد: مشکل مراجعه بهره برداران برای معاینه فنی حل شده است و همه معاینه های فنی خودرو ها در آمل انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ساختار اداری و مالی شهرداری آمل با تغییراتی در خصوص اختیارات سازمان ها مواجه بوده است افزود: علی رغم اینکه بهره برداران به لحاظ مالی مستقیم با شهرداری آمل سرو کار دارند اما سیستم نظارتی و حمایتی آنان زیر نظر سازمان مدیریت حمل و نقل صورت می گیرد.

سبز علی پور انتخاب نمایندگان بهره برداران توسط خودشان را گام مهمی برای تسریع خدمات و پیگیری امور مربوطه دانست و گفت: از طریق ارتباط با نمایندگان بهره برداران سطح خواسته های شهروندان جهت رضایتمندی مورد بررسی قرار می گیرد .

در این نشست پس از معرفی کاندیداها و برگزاری انتخابات نمایندگان بهره برداران مشخص شد