توسعه حمل و نقل ترکیبی در شهرستان نمونه گردشگری

فرماندار رامسر گفت: توسعه حمل و نقل ترکیبی در شهرستان نمونه گردشگری در دستور کار قرار دارد. به گزارش حرف آنلاین، محمد آزاد در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه روند کنترل ترافیک با روان سازی ترافیک عملیاتی شود گفت: حضور پلیس راهور، نصب تابلوها،اصلاح رمپ ها و […]

photo_2018-04-05_19-12-42

فرماندار رامسر گفت: توسعه حمل و نقل ترکیبی در شهرستان نمونه گردشگری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش حرف آنلاین، محمد آزاد در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه روند کنترل ترافیک با روان سازی ترافیک عملیاتی شود گفت: حضور پلیس راهور، نصب تابلوها،اصلاح رمپ ها و نصب رو گذر در میدان بسیج باعث روان سازی ترافیک می شود.

وی تصریح کرد: توسعه حمل و نقل ترکیبی استفاده از دریا و تردد به سمت تمامی شهرهای استان میسر شود و نگاه خاص به رامسر داشته باشیم.

وی با اشاره به حجم افزایش ۴۰ درصدی ورود مسافر در نوروز سال جاری و اقامت حدود ۲ میلیون نفر شب به رامسر افزود: با کمک ستاد خدمات اجرایی سفر و کلیه عوامل در نوروز ۹۷ پذیرای گردشگران و مسافران بودیم که سبب رضایت شهروندان و گردشگران بوده است.

فرماندار رامسر گفت: وجود زیرساخت فرودگاه، استفاده از حمل و نقل دریایی در راستای رونق صنعت گردشگری دریایی و راهها بعنوان شاهراه ارتباطی رامسر را بعنوان کانون بهره مند از حمل و نقل ترکیبی قرار داده است.

وی افزود: ادارات ذیربط در تدوین برنامه ها و پیگیری پروژه های مهم به مقوله حمل و نقل با رویکرد روان سازی ترافیک بطور ویژه پیگیری نمایند.

گفتی است محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر بصورت منظم و‌ مستمر هفتگی با حضور در واحدهای مختلف ادارات در نشست با رئیس دستگاه های اجرایی ذیربط برنامه ها و پروژه های آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد.