تنها یک درصد از کل سرقت‌های مازندران مربوط به سوادکوه است

پل سفید-خبرنگار حرف: فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت : تنها یک درصد از  کل سرقت‌های استان مازندران مربوط به شهرستان سوادکوه است، از لحاظ فراوانی کل سرقت در استان از 22  شهرستان،  شهرستان سوادکوه در رتبه 20 قرار دارد  این یعنی اینکه  در  برقراری امنیت جزء 3 شهرستان برتر محسوب می شود. سرهنگ مهدی خادمی […]

4

پل سفید-خبرنگار حرف:

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت : تنها یک درصد از  کل سرقت‌های استان مازندران مربوط به شهرستان سوادکوه است، از لحاظ فراوانی کل سرقت در استان از 22  شهرستان،  شهرستان سوادکوه در رتبه 20 قرار دارد  این یعنی اینکه  در  برقراری امنیت جزء 3 شهرستان برتر محسوب می شود.

سرهنگ مهدی خادمی برقراری و حفظ امنیت  را خط قرمز  تمام نیروهای مسلح دانست و اظهار کرد طبق فرمایش مقام معظم رهبری پلیس جامعه سالم باید در تراز حکومت اسلامی باشد، ما امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم و وظیفه نیروی انتظامی برقراری امنیت و حفظ ارزش ها است.فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه  در شهرستان سوادکوه جرائم  خشن ،مسلحانه ، سرقت مسلحانه  نظیر سرقت از بانک ها یا طلافروشی وجود ندارد  افزود ، مردم شهرستان سوادکوه مردمی خوب و عالم پرور هستند که این شهرستان از امنیت بالایی برخوردار است.

خادمی از  افزایش ۷۴درصدی کشف مواد مخدر در شش ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت:در هفته جاری ۱۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف،سه نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو متوقف شده است  که  این کشف‌ها ارتباطی به مردم شهرستان نداشته که  اطلاعات و عملیاتی بوده است.خادمی  با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر  تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی ،  از افزایش ۴۳درصدی کشف انواع کالای قاچاق را در شهرستان خبر داد و اذعان کرد: در شش ماهه ابتدای سال به نسبت مشابه سال گذشته ما افزایش کشف کلای قاچاق را داشته ایم ،در فصل برنج 2 تریلی برنج قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه  با تاکید بر اینکه محور سوادکوه شاهراه اصلی  ارتباطی مازندران و پایتخت  و همچنین  محور ارتباطی استان سمنان و گلستان است  که هیچ وقت نباید مسدود باشد افزود:تنها محوری که محل تردد کامیون ها و تریلی است و این امر می طلبد انضباط ترافیکی در محور برقرار باشد.وی گفت: تصادفات در این محور به نسبت سال گذشته خبر  کاهش ۶درصدی داشته و  در شش ماه اول سال،۱۰ درصد کاهش تصادف فوتی، ۲۰درصد کاهش تصادف جرحی داشته‌ایم.

خادمی بیان کرد جهت کاهش زمان و حضور به موقع پلیس در محل طرح تجمیع پایلوت  خطوط ۱۱۰ در استان مازندران  بیش از یک سال است  که به اجرا در آمده و تمامی تماس ۱۱۰ به یک مرکز پاسخگویی وصل می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استفاده از البسه پلیس با دوربین  را از خدمات برای برقراری بهتر امنیت ذکر کرد و گفت: این فناوری عملکرد پلیس، مجرم در محل و پایش تصویری  را به همراه دارد ،دوربین متصل به لباس پلیس یک دوربین متحرک برای پایش وضعیت خیابان‌ها است.

خادمی تعداد  تماس مردم شهرستان در شش ماه اخیر با ۱۱۰ را ۴ هزار و 29 مورد اعلام کرد و ادامه داد: ۳ هزار و 230 مورد کلانتری و پاسگاه ۷۸۳ مورد مربوط به تصادفات، 13 مورد مربوط به اطلاعات، و ۳ مورد نیز مواد مخدر در سمت کلان  بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تعداد پرونده‌های قضایی در ۶ ماهه نخست امسال را یک هزار 1816 پرونده بیان کرد و افزود: اختلافات ملکی، تصادفات و نزاع و درگیری فردی به ترتیب بیشترین فراوانی را در این پرونده‌ها داشته است.

وی از برگزاری کلاس‌های تعالی رفتار در سازمان برای آموزش نوع برخورد با مردم و با مجرم خبر داد و گفت: ارتباط مردمی را بسیار مهم است و عامل ایجادکننده اعتماد در میان مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه  در سال جاری در رابطه با سه زمین و خانه در سه روستای دراسله،لیند و کارمزد در  شهرستان حکم قضایی اجرا شده است هر گونه ساخت‌وساز غیرمجاز و تغییر کاربری در حوزه منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در شهرستان قلع و قمع خواهد شد، ساخت‌وساز داخل طرح هادی و بافت روستا انجام شود،شورای حفظ حقوق بیت المال نیز فعال است.