مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران؛

آزادسازی خرمشهر؛ پیروزی عظیم ملت ایثارگر ایران بود

حرف آنلاین: مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر، پیروزی عظیم ملت ایثارگر ایران بود.

جواد حسینیان در سخنرانی بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که به میزبانی نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد اظهار داشت: مهمترین دست آورد انقلاب اسلامی اعتماد به‌نفس، خودباوری و پرورش روحیه ایثارگری، ولایت مداری در بین شهدا و رزمندگان اسلام بود و امروز ما این را در حوزه های مهم علمی فرهنگی و دفاعی و غیره مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: رژیم بعث عراق به کمک هم پیمانان غربی و منطقه‌ای خود از خوف بزرگی پیشرفت ها و بزرگی ایران در منطقه، یک جنگ تمام عیار را تدارک دیده بود.

حسینیان گفت: رزمندگان ما خرمشهر را آزاد کردند و امام راحل فرمودند که ما برای خاک نجنگیدیم بلکه برای اسلام جنگیدیدم و خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری هم فرموده اند خرمشهرهایی در پیش داریم، گفت: این یعنی اندیشه ای که در خرمشهر داشتیم امروز هم بایستی در زمینه های فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی پیاده سازی شود ، چرا که فتح فقط در خرمشهر نبود بلکه در کل ایران هم بود اما در خرمشهر تبلور پیدا کرد.

این مسئول ادامه داد: یک زمان دوران بمب و جنگ بود اما امروز دشمن فضاهای جدیدی را به دست آورده است و در عین حال دشمن خود اذعان می کند که از جنگ مقابل ایران عاجز است. دشمن امروز می‌گوید هسته‌ای نباید داشته باشید از برق تا پزشکی هسته‌ای و از سوی دیگر امروز دشمن چشم به قوت و معشیت مردم ما دوخته است.

وی تصریح کرد: دولت کار بزرگی را برای تحول اقتصادی شروع کرده و همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرموند همه باید همدلانه و مشفقانه کمک کنیم تا به نتیجه برسد.

در ادامه مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران به بیان تبیین گام اول انقلاب و همچنین نصرت های الهی در دوران طلایی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نیز مباحثی را بیان کرد.