مدیرکل بندر امیرآباد خبرداد :

۹۳۰ دستگاه کامیون طی یک روز در بندر امیرآباد تردد داشتند

مدیرکل بندر امیرآباد از ثبت تردد ۹۳۰ دستگاه کامیون در یک روز جهت حمل و نقل کالا در این بندر خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: بندر امیرآباد با بهبود فرآیند‌ها، ساماندهی و افزایش ظرفیت باسکول‌ها و با همکاری و تعامل سازنده گمرک و شرکت‌های حمل و نقل موفق به ثبت رکورد تردد ۹۳۰ دستگاه کامیون در یک روز شده و در سال جاری نیز روزانه به طور میانگین ۷۳۰ دستگاه کامیون در بندر تردد کرده است.

محمدعلی موسی پور  به سفر چندی پیش رییس دستگاه قضا به بندر امیرآباد اشاره و تسریع در خروج کالا‌های اساسی با هماهنگی ارگان‌های ذیربط را از نتایج سفر محسنی اژه‌ای به این بندر عنوان کرد.

او سرمایه گذاری در بندرامیرآباد را یکی دیگر از عوامل افزایش ترافیک دریایی و در پی آن تردد کشتی‌ها جهت صادرات و واردات مواد اولیه و محصولات دانست و از اهتمام بندر امیرآباد در جذب سرمایه گذاری دریا محور که علاوه بر رشد عملیات و توسعه بندر موجب رونق ناوگان جاده‌ای خواهد شد، خبر داد.

مدیرکل بندرامیرآباد افزود: پیاده سازی “سامانه مدیریت تردد کامیون ها” جهت کاهش مدت زمان ماندگاری کامیون‌ها در بنادر، بهینه سازی فرآیند تخلیه و بارگیری کالا و افزایش سرعت ترخیص کالا‌های اساسی جهت رضایتمندی مشتریان به ویژه قشر ساعی و پرتلاش رانندگان را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.