۷۰۰ میلیارد تومان برای ورزش قهرمانی اختصاص می یابد

نماینده قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ : نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تقویت ورزش قهرمانی ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ نماینده قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در جلسه هیات‌ها و مسئولان هیات‌های ورزشی جویبار گفت: سعی مجلس بر ارتقا اعتبارات ورزش خواهد بود و در این مجلس نگاه ما به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بیشتر شد.

علیپور افزود: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای ورزش قهرمانی اعتبار گذاشتیم که در مقایسه با قبل رشد قابل توجهی داشت.

او با بیان اینکه اکنون ورزش علمی شده و نیازمندیم مربیان ما آموزش‌های تخصصی ببینند، ادامه داد: کلاس‌های آموزشی و زیرساخت‌های علمی و پژوهشی در ورزش موضوع مهمی است که باید به آن توجه بیشتری شود

علیپور تصریح کرد : ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت ورزشگاه ۵ هزارنفری جویبار در دولت سیزدهم و تزریق و اعتبارات خوبی هم برای تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تاکید براینکه در دستگاه ورزش و جوانان بدنبال روش‌های نو و ابتکارات جدید برای توسعه همه جانبه ورزش هستیم، اظهار کرد : برای نخستین بار طرح تشکیل بازاریاب ورزشی در مازندران کلید خورد و ابعاد مختلف این طرح اکنون در حال بررسی و پیگیری است.

رجبی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تاثیرگذار در توسعه رشته‌های مختلف ورزش دانست و تاکید کرد: اگر شهرداران زمین مناسب تهیه کنند این آمادگی وجود دارد تجهیزات و حتی آموزش ورزش گلف را تامین کنیم.

او با بیان اینکه جویبار پایتخت کشتی است و تجلیل از پیشکسوتان کشتی را وظیفه می‌دانیم، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌هایی در اینخصوص صورت گرفت.

رجبی ذکر کرد : بدنبال توسعه کشتی در همه مناطق آسیب پذیر استان هستیم و قرار است ماهانه یکبار برنامه ورزش همگانی را در نقاط مختلف استان اجرا کنیم.