۳۸ نانوایی در بابل به تعزیرات معرفی شدند

۳۸ نانوایی در بابل جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش حرف آنلاین ؛ روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اعلام کرد: در ادامه اجرای طرح تشدید نظارت بر عملکرد واحد‌های خبازی در ایام نوروز، تیم‌های بازرسی استانی متشکل از اداره کل غله و اتحادیه خبازان به نظارت بر نانوایی‌های شهرستان بابل پرداختند.

در این بازدید‌ها که با رویکرد نظارت بر نحوه مصرف سهمیه آرد فوق العاده نوروزی و اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان انجام شد، مواردی نظیر نصب بنر کشیک نوروزی، تراکنش‌های متعارف، رعایت ساعت پخت، تعطیلات خودسرانه، رعایت بهداشت فردی و محیط، وضعیت وزن چانه و… مورد ارزیابی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، تیم‌های نظارت بر عملکرد واحد‌های خبازی از ۵۶ واحد خبازی در شهرستان بابل بازدید به عمل آوردند.

طی بازرسی‌های به عمل آمده در این شهرستان ۵ واحد خبازی به دلیل تخلف تعطیلی خودسرانه، ۶ واحد به دلیل کسری وزن چانه، ۳ مورد به دلیل عدم رعایت بهداشت و ۲۴ واحد به دلیل عدم حضور متصدی جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

تمامی واحد‌های خبازی کشیک نوروزی در این شهرستان بنر‌های متحدالشکل اطلاع رسانی جهت معرفی به شهروندان و مسافرین استان را در سر درب نانوایی خود نصب کرده و وضعیت آرد نیز در انبار این نانوایی‌ها مطلوب بوده است.

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی‌های استان تا پایان ایام نوروز و آغاز پایش هوشمند عملکرد نانوایی‌ها خبرداد : باتوجه به رصد و پایش تراکنش‌ها در سامانه درصورت هرگونه مغایرت درعملکرد وعدم رعایت ضوابط ابلاغی، سهمیه واحد‌های خبازی بصورت هوشمند تعدیل خواهد شد.