۳۲۰ پروژه نیمه تمام در ساری وجود دارد

فرماندار ساری گفت: در شهرستان ساری۴۰۰ پروژه با قدمت بالای ۱۰ سال داشتیم که ۸۰ پروژه با برنامه ریزی‌های انجام شده و به نتیجه رسید.

به گزارش حرف آنلاین ؛ محمدعلی نوبخت امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار کرد: مدیران شهرستان ساری با رعایت قانون، اجرای عدالت و کرامت به دور از توهین و تخریب‌ها که منجر به گسست سیاسی شود خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه ۶۶۲ پروژه در هفته دولت و دهه فجر سال ۱۴۰۱ و هفته دولت ۱۴۰۲ به ارزش ۲۲۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد، افزود: در شهرستان ساری۴۰۰ پروژه با قدمت بالای ۱۰ سال داشتیم که ۸۰ پروژه با برنامه ریزی‌های انجام شده منتج به نتیجه شد.

فرماندار ساری به دو پروژه “میدان تره بار” و “پل اروست” که بدون کمک دستگاه قضای استان، بهره برداری آن غیر ممکن بود اشاره کرد و گفت: جلوگیری و مبارزه جدی با ساخت سازهای غیرمجاز در دستور کار شورای بخش های ۶ گانه شهرستان ساری قرار دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در انتخابات آتی باید مشارکت حداکثری را شاهد باشیم، افزود: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات چهار مولفه‌ای است که در دستور کار فرمانداری ساری قرار دارد. همچنین رعایت قانون توام با همراهی همه سلایق و مشارکت حداکثری از اهداف اصلی ما در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه است.