۲ قاچاقچی چوب جنگلی در سوادکوه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان "سوادکوه" از کشف ۱۷ اصله الوار جنگلی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ پل سفیداین شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ “عبدالله اکبری گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق چوب و فراورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ پل سفید با همکاری مأموران منابع طبیعی شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ خودروی نیسان حین تردد در یکی از محور‌های جنگلی این شهرستان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودر‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۱۷ اصله الوار جنگلی قاچاق به ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری و معرفی رانندگان این خودر‌ها به مرجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

سرهنگ اکبری در خاتمه با بیان اینکه قطع درختان باعث تخریب طبیعت، از بین بردن حق نسل اینده و بروز آسیب‌های زیست محیطی می‌شود؛ خاطرنشان کرد: طرح برخورد با قاچاقچیان چوب در دستور پلیس قرار دارد و انتظار ما از شهروندان شناسایی و معرفی عاملان تخریب منابع طبیعی وجنگلی به پلیس است.